Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Impulz 07-12
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Flipper01
Tijdens Yoji helemaal vooraan bij de Dj?? Als Basvh er nou de hele set netjes blijft staan met z'n Yoji shirt komen wij er wel op af
Ik weet nog niet hoe laat ik er zal zijn, maar ik denk dat het wel lukt om nog een stukje van hem te zien...

jop ik sta tijdens yoji heel de tijd voorraan, waarschijnlijk ook bij tom harding en lab 4. je kan me bijna niet missen

quote:
Wat staat er op dat shirt?
Yoji
HQ
.......?

Heb je die zelf gemaakt?

Wel een vette foto trouwens met die crowd

er staat

yoji
HQ
biomehanika

het shirt is van het japanse voetbal elftal, achterop dus het laten bedrukken. heb het zelf gemaakt

Ja de crowd is vet. heel dance valley is vet. zet het maar vast in je agenda 2 augustus 2003!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben al bijna aan het aftellen

quote:
Nee, ik ben namelijk de hele avond met Misja Helsloot. Misja draait van 22h tot 0h op Impulz. Daarna moet hij van 4h tot 5h in Club XL draaien (ik ga daar dus ook heen).

de tijden weet ik niet maar meestal is de volgorde zo: JP, Tom Harding, Lab 4, Yoji. dus yoji haal je denk ik niet

Old Post Dec-07-2002 18:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

oh ja. ik neem ook me digitale camera mee. dus daaraan kan je me ook nog herkennen

Old Post Dec-07-2002 18:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

en, en, en????????????????

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-08-2002 16:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

7 December was het zo ver: Eindelijk weer eens een impulz in de brabanthallen. Een perfecte locatie aangezien het 10 min rijden is van mijn huis.

Om 2 minuten over 9 waren we binnen. Lekker vroeg dus we konden zo naar binnen lopen. Eerst maar ff bonnen etc halen. En toen snel de Harddance area binnengelopen die ze deze keer Hyperspace hadden genoemd. Deze zaal was erg mooi aangekleed. Echt veel mooier dan de vorige keren. Ze hadden een enorm podium gemaakt. Die eigenlijk meer op een popmuziek podium leek dan op een house podium. Aan het dak hing een enorme rail, over deze rail vloog een ŽufoŽ deze kon naar beneden en omhoog. De ufo bestond uit van die ronde lichtconstructies waar veel lampen aan hingen. Als er een dj moest beginnen, dan vloog de ufo naar het podium. Als MC Magika de dj had aangekondigd vloog de ufo weg en stond in plaats van de ufo de desbetreffende dj. De dj liep dan naar de draaitafels en begon zijn set. Deze manier van een dj introduceren vond ik erg leuk en goed gedaan.
Maar goed de eerste dj die in de hyperspace bezig was, was dj danny d. Hij was erg aan het opbouwen en de muziek styl kon je niet als hardhouse beschrijven maar het was goede opbouw muziek. Na een tijdje zijn we naar de progressive area gelopen.

De progressive was ook wel mooi opgebouwd. Er hingen veel verschillende doeken aan het dak en 3 grote videoprojectie schermen. DJ Ton Tb was aan het draaien en ik mag dan wel geen progressive kenner zijn als MagreQ, maar dit was toch echt geen progressive. Het was meer Clubtrance te noemen, en ik moet zeggen het was lekkere muziek. De mensen stonden al aardig te dansen. Na een tijdje was het tijd om de andere zalen te verkennen.

Op naar de techno dus. Hier was Montana aan het draaien en het klonk lekker. De oude hal heeft een underground feel, wat natuurlijk in mijn mening erg bij techno past. Erg leuk gedaan. Na een blik op de line up was het tijd om weer naar de hardhouse te gaan, want dave randall was al een tijdje bezig.

Toen we richting hardhouse gelopen nog ff een blik in de retro en various music zalen geworpen. Op het eerste gezicht zag het er wel leuk uit, maar meer kan ik er niet over zeggen.

Dave Randall had het opbouw roer overgenomen van Danny D. En richting het einde van zijn set ging het steeds maar de UK hardhouse kant op. Wat ik natuurlijk errug lekker vond, want voor de UK hardhouse waren we immers toch gekomen.

Om 23.45 nam JP het roer over, en die nam vol gas, heerlijke UK Hardhouse met hier en daar een hardstyl plaatje. Hij eindigde met Organ donors - 4 tribes, wat op het moment mijn favo plaat is. Het was dus flink springen.

Na JP ging Crossfading Tom Harding verder. HIj begon onder luid gejuich met lekkere funky UK HH. Zijn gehuppel achter de draaitafels was erg aanstekkelijk. Ook herkende hij mij nog van Dance Valley en HQ Oktober, wat ook lachen is natuurlijk.Tom was weer flink aan het scratchen en weer paar vette platen gehoord. Nog ff snel een hamburgertje gescoord om voldoende energie te hebben voor mijn favo japanner.

Om 2.40 was het dan zo ver. Yoji kwam op, de zaal ging helemaal los. Hij legde de 1e plaat erop en......... alleen zijn monitor speakers deden het. Yoji gebruikt altijd zwaar opgepitchte draaitafels en heeft altijd zijn eigen DJ booth. Deze stond links op het podium terwijl de andere djs allemaal aan de rechterkant draaiden. Waarschijnliijk was zijn mengpaneel of draaitafel niet goed aangesloten. Terwijl een technice het ging reparen sprongen Yoji en MC Magika op de dj booth om het publiek te entertainen. Na een paar min hadden ze het gerepareed en het nummer hardhouse raver denderde de zaal in gevolgd door banging globe. Toch moet ik zeggen dat yoji het eerste half uut uiterst zwak draaide. 3 min opbouw gevolgd door break gevolgd door qlimax en dat 4-5 nummers achter elkaar. Dit vond ik raar omdat een van yoji sterkste kanten normaal toch precies weten wanneer hij zn nummer moet draaien en er nooit teveel van zulke nummers achter elkaar doet. Gelukkig ging hij na een half uur stuk beter draaien, met als climax zijn eigen track: look at heaven. Ook kwam Odyne en FLipper nog naar voren en even later M-perror en zijn vriendin, altijd gezellig met TAŽs.
Helaas skipte yojis naald nog bij zijn 2 laatste platen. Toen ie klaar was gooide hij nog platen het publiek in. Yoji keek naar mij, gooide de vinyl van banging globe richting mij. Maar een metertje voordat de plaat in mijn armen zou vallen. Draaide hij opeens naar links en vong een of ander sl#$%&_&t de plaat. Erg jammer.

Na yoji kwam lab 4 maar we gingen met een groepje ff chillen. Na eten, drinken, ff zitten. FF naar cor fijneman gelopen die heerlijk draaide. Daarna naar shokk gelopen omdat ik toch wel erg benieuwd was hoe hij zou draaien.

Ik had eigenlijk niet echt hoge verwachtingen van shokk. Maar hij draaide erg goed. Hij voelde precies aan wanneer hij de vette nummers moet draaien. Ik hoop echt dat ie nou meer in nederland ga draaien, want hij was echt goed!!!.

Na shokk kwam sterling moss, lekkere scratches onder begeleiding van een sampler/effector/drum machine en vinyl erg vet allemaal. Om kwar voor 8 de jassen gaan halen en nog ff op de foto met de dark raver die daar rondliep.

Conlusie: Het was een geslaagd feest, relekste sfeer. Veel complimenten over me shirt wat altijd leuk is. Vooral van dames. UDC had er echt werk van gemaakt. Eigenlijk niet echte minpunten, misschien dat ze volgende keer een wat originelere line up moeten verzorgen. Maar in de hardhouse maakten de veteranen (Tom,JP, Yoji, Lab 4) maakten hun naam weer helemaal waar.
Op naar 29 maart als impulz weer in de brabanthallen is.

Hier nog wat fotos:

wat vriendinnetjes van me

tom en jp

De Yoji brothers

Yoji en MC Magika

De japanner

odyne en flipper

TA meeting: van links naar rechts. M-peror. ikke, odyne, flipper en daaronder de vriendin van m-peror.

Old Post Dec-08-2002 19:49  Netherlands
Terpsichore
tranceaddict

Registered: Nov 2002

Hier nog wat plaatjes voor jullie.
Ik ben dus maar tot 1h30 op Impulz geweest omdat we daarna met Misja door gingen naar Club XL. Heb nog wel met Yoji kunnen praten om 20h55... beter dan!
Pics:
http://www.chez.com/terpsichore/impulzindoor02/

Old Post Dec-08-2002 21:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Terpsichore Click here to Send Terpsichore a Private Message Visit Terpsichore's homepage! Add Terpsichore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by Terpsichore
Hier nog wat plaatjes voor jullie.
Ik ben dus maar tot 1h30 op Impulz geweest omdat we daarna met Misja door gingen naar Club XL. Heb nog wel met Yoji kunnen praten om 20h55... beter dan!
Pics:
http://www.chez.com/terpsichore/impulzindoor02/

jij had toch een wit shirt aan met dat logo van je avatar erop? want dan heb ik jou gezien op het moment dat je fotos stond te maken.

wat zei yoji trouwens?

Old Post Dec-08-2002 22:12  Netherlands
Terpsichore
tranceaddict

Registered: Nov 2002

Nee, wit t-shirt is iemand anders geweest. Ik had een zwart t-shirt aan met wit Tnu logo...zoals je hier kunt zien: http://trance.nu/v3/staff_show.php?id=30
Ik heb Yoji bedankt voor het interview wat ik met hem een paar maanden geleden heb gedaan en hij bevestigde nog even zijn releases voor aanstaande februari. Verder was ie toen nog niet 'opgemaakt'. Voor degene die het niet weten, Yoji gebruikt dus aardig wat make-up. En hij stond toen dus ook zijn tafels bij te stellen omdat Yoji dus een andere opzet gebruikt dan alle andere DJs. Heel aardige gast.

Last edited by Terpsichore on Dec-08-2002 at 22:24

Old Post Dec-08-2002 22:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Terpsichore Click here to Send Terpsichore a Private Message Visit Terpsichore's homepage! Add Terpsichore to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Zo... ben eindelijk weer een beetje bij zinnen, dus tijd om ff een report te schrijven.

Hoewel er nog veel meer bekenden gingen (die we helaas niet allemaal hebben gezien -- maar wat wil je tussen 25.000 man), zouden we met z'n tweetjes gaan, Marijke en ik. Was vroeg op de avond naar haar gepeddeld, zou daar blijven pitten. FF omkleden en warm aankleden en hop de vrieskou in op onze fietsjes. De paar passerende agenten deden gelukkig niet moeilijk over wat gebrekkige verlichting dus we konden stevig doortrappen... ivm de temperatuur bepaald geen straf. Gelukkig was 't nog geen tien minuutjes of zo, toch luxe, zo'n party in je achtertuin.

We kwamen iets voor twaalven aan, was behoorlijk dringen voor de deur maar met een half uur of zo waren we binnen. Mooi, zou je denken, maar daar hield het helaas niet op. De rij voor de garderobe was nl. zo mogelijk nog erger. Er werd flink geduwd van achteren dus 't was niet echt comfi. Eindelijk tegen de balie aangedrukt had ik nauwelijks nog ruimte om m'n portemonnee uit m'n broekzak te vissen voor de 2x E 2,- en de terugweg door de crowd was helemaal een ramp. Bij deze mijn excuses aan de minstens 20 mensen op wiens tenen ik heb gestaan. Veel mensen die later kwamen konden hun spullen helemaal niet meer kwijt... hallo UDC, 't is december en 't vriest buiten... wat denken jullie nou? Klein minpuntje, maar dat was 't dan ook wel. Zonder de rest van de report te verklappen wil ik alvast kwijt dat ik deze achtste Impulz stukken beter vond dan de vorige waar ik ben geweest. Zo was van de lichteffecten deze keer veel meer werk gemaakt, en bijvoorbeeld de ufo die Bas al beschreef was erg cool.

Bij de muntjes en door de security schoot 't allemaal veel beter op en al snel kon 't feesten beginnen! Maar wij waren ondertussen wandelende icecubes... KOUD!! BRRR!! Dus: eerst even opwarmen! In de Retro kwamen we snel letterlijk en figuurlijk op temperatuur dankzij de goeie classics die Nick Hussey maar bleef opzetten. Tijd voor een rondje van/door de zaak. Overal ff rondgeneusd, sfeer, aankleding en uiteraard muziek was gewoon overal goed. De line-up in Fantasy City sloot het meest aan bij onze smaak en we waren precies op tijd voor Seb Fontaine die een heerlijke progressive set neerzette die langzaam maar zeker wat meer trancy werd. Coole laser-effecten maakten 't helemaal af en ook de video-walls lieten mooie dingen zien. Fontaine werkte perfect toe naar Guy Ornadel die werkelijk denderend begon: zijn eerste drie platen waren exact alle drie uit mijn top tien van dit moment. Hoe doet ie 't!? Die vent weet echt wat ik wil horen! Ik geef 't toe, niet origineel, wel vreselijk lekker: Viframa - Cristalle (Katana remix) als opener, gevolgd door Three Drives - Carrera 2, over in Tomcraft - Loneliness. Wh000T!! De zaal stond meteen op z'n kop en Empie ook!

Zo tegen vieren vonden we 't wel weer tijd worden om weer eens een rondje te maken... heej... Yoji is nu bezig in de Hyperspace... gvd wel vol hier... en dan helemaal naar voren? ... what the heck, gewoon ff proberen, je weet maar nooit of je een lange gozer in een Yoji shirt tegenkomt. Et voila! Naast BasvH waren ook Flipper01 en Odyne er -- nice to meet you peoplez! Groepsfoto... sjeezus wat sta ik daar bescheten op zeg, gelukkig compenseert Marijke voor die lelijke kop van mij. Normaal is Yoji niet zo mijn stijl maar hij viel me 200% mee, het stuk dat ik van z'n set gehoord heb ('t laatste stuk dus) klonk errug lekker en hij had een goeie uitsmijter klaarliggen. Bas, shit dat je die plaat gemist hebt man! Hij mikte 'm echt op jou, super tof van 'm... blijkt dat vinyl over een frisbee-effect te beschikken gaat dat blonde geval ermee vandoor. K*T. Nog even herrie gemaakt voor Lab 4 die live opnames gingen maken voor hun nieuwe cd en toen gingen we een hapje eten.

Inmiddels half vijf geweest. Bij de eettentjes kwam een andere vriend ons versterken die, ongelofeloos maar waar, eerst had moeten werken, maar goed hij had z'n kaartje ook voor de helft van de prijs kunnen krijgen van iemand die was afgehaakt dus hij had ook maar 'n halve nacht. Weer terug naar de Fantasy City waar precies Cor Fijneman ging beginnen, mijn geplande hoogtepunt van de nacht. Helaas viel 't ons een beetje tegen, niet dat hij slecht draaide, integendeel! Op z'n muziekkeus hoewel best stevig voor zijn doen (openen (!) met Mark Norman - Overkill) was ook niks aan te merken. Waarschijnlijk gewoon van tevoren TE veel van verwacht of misschien was 't gewoon een beetje dipje-tijd . Op een paar oplevingen na (hij zette Tomcraft ook nog een keertje op, en nog een paar andere vette nummers die ik ff niet meer weet) kwamen we net niet helemaal lekker in de stemming.

We besloten dus langzaamaan maar eens op huis aan te gaan. Ik stelde voor ff af te koelen in de Retro om 't af te leren voor we ons de kou in zouden wagen. Err... wrong! Paul Jay stond aan de draaitafels en hoewel 't zaaltje -- zwaar onterecht -- al behoorlijk aan 't leeglopen was, wij leefden weer helemaal op! Binnen vijf minuten waren we weer klaarwakker en helemaal in partymood, in tegenstelling tot sommige andere leden van 't gezelschap in de zaal. Eentje stond tegen 't hek geleund, recht voor de speakers (hoe doet ie 't!?) rechtop te slapen en we hebben een wedje gelegd hoe lang 't zou duren eer 'ie zou omvallen. Maar Paul was super lekker bezig en gooide onder meer The Age of Love op de draaitafels... spijtig daarom dat hij volgens mijn time table veel te vroeg de knoppen dichtdraaide en ermee kapte. Zonde... hij had een paar nieuwe fans gekweekt in de zaal (ons ).

OK, vooruit dan maar, we zijn nu toch wakker. Nog ff springen dan bij Sterling Moss en een beetje stuiteren bij Don Diablo en door de Chill-sounds van Stefan X naar buiten. De garderobe had het nu stukken minder druk en in no-time hadden we onze jassen terug. Voorzichtig fietsend over de opgevroren fietspaden waren we precies op tijd bij haar thuis om haar jarige broer, klaar om naar z'n werk te gaan, nog ff te feliciteren. Euh ... smakelijk ontbijt mensen... wij gaan naar bed!

Dit was Flipper z'n eerste UDC-feest geloof ik? ... Nou hopelijk voor mij eind deze maand m'n eerste ID&T. Ik ga echt proberen of ik Innercity nog kan regelen... ik moet... ik wil... aaahh...

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Dec-09-2002 14:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Nix raars aan hoor, dj's die make up gebruiken en hun haar verfen enzo

Old Post Dec-09-2002 14:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Dat hebben ze zeker van jou Eye-Riz?

Old Post Dec-09-2002 16:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by basvh

Helaas skipte yojis naald nog bij zijn 2 laatste platen. Toen ie klaar was gooide hij nog platen het publiek in. Yoji keek naar mij, gooide de vinyl van banging globe richting mij. Maar een metertje voordat de plaat in mijn armen zou vallen. Draaide hij opeens naar links en vong een of ander sl#$%&_&t de plaat. Erg jammer.

De Yoji brothers

ik hoop dat je een sterk hart heb bas :

AUW!

(mocht je het nie in de gaten hebben, hierboven is dus een LINK )
this should be heartbreaking news

Hard = goed

Old Post Dec-17-2002 09:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

AAARGH! Kreun! Wat eeuwig ZONDE! Kreng...! Dit gaat Bas niet overleven nee...

Oh man.... kan er niet over uit...

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Dec-17-2002 17:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Impulz 07-12
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this house track! [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMegaphone - "Do You Have A Blow" (Zed & Es Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:46.

Forum Rules: