Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy 2003 datum!!!
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

bla bla...såg sen at du svarat på garderoben...

-Jiddrans, hade glömt dä... fasen.. "Bara" 10 000. hehhe... okej.. tack som sa ????
va mena du nu då??? det komme ju lätt va över 10 000...säljer ju alltid tokslut på dessa partyn ju...får dom ta in 35 så kommer 35000..

å yepp.....ja e toksäker på att åka...väntar bara på lineup.....
men kommer flyga ner denna gång..

Old Post Nov-29-2002 16:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

amnezia

hummz...aha okej, så gränsen e inte satt.. ne okej.. för om d bara får ta in 10 000 liksom... vad e det?
Hoppas de får in massa fler..typ 30 000

jo, ja vet att du ska flyga.. appropå det.. nämn inte till din morsa att Bin Laden hotar hela Europa nu (flyg etc)
haha.. kalla mig paranoid, men ja blir lite asså... kan inte hjälpa det...

men att gå att vara rädd för en flygkapning funkar ju inte.. Har man otur att hamna på den flighten finns ju inget att göra liksom...Ingen vet när man dör.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-29-2002 16:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

gränsen e inte ändrad igen...e runt 30 000 som e gränsen...

å den där bin laden skulle bara våga paja mitt TE äventyr....då jääklar står inte jag för konsekvenserna för vad som händer me han... han bör hålla sig i sitt träsk...

Old Post Nov-29-2002 16:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Love Poundin' Sensation

quote:
Originally posted by NordLight
Jag tänker nog dra dit om inget annat hinner komma emellan...
Någon som vet när lineup-en blir förkunnad?

Greetz
NordLight

I december

Amnezia, du e grymt söt me alla dina uttryck...

was? snuff, awwww... göllit värre asså...ja minns tiderna i de gamla forumen du vet

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-01-2002 16:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Om inte jag minns fel så ändrade dom nån lag för nåt år sen bara i Holland att vid sånna events som dans partyn så får "bara" 25´000 personer vistas i samma byggnad. Innan fanns det ingen direkt gräns.. tex. på Sensation 2000 hade dom runt 40´000 besökare... Deras mål för 2001 var att få runt 50´000 besökare men 2001 så var lagen införd och det var därför dom börja köra med tema White och Black för att sprida ut folket mer på två helger...

Old Post Dec-01-2002 20:26  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Det blir ingen problem att kommar in när du är 16 eller 17.
Faktiskt mesta av TE's besökare är 17 eller 18.
Gränsen på 18 är bara för lagen. Ibland ser polisen till att de får inte acceptera människor under 18 men när det händer går du tillbaks o försöka igen på ett annat ställe!

Utrecht är ungefär 2,5 til 3 mil söder-öst från Amsterdam, med tåget tarar det inte mer än 30 till 40 minuter.

När du kommer med bilen är det också faktiskt lätt att finna.
Lättaste väg är från Hamburg i Tyskland över Bremen, Osnabrück, Hengelo/Enschede och följer motorvägen A1 till Amsterdam. När du är nära Amersfoort tar ni motorvägen A28 till Utrecht and there you go

Hur du kommer till Hamburg skulle bli inte så svårt men snabbast är över Øresundsbron och ferrien vid Rødby Havn/Puttgarden eller tar Fogelfluglinien från Helsingborg till Helsingør och hoppa över nära Rødby igen

Old Post Dec-04-2002 19:10  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jo men har hört från källor nere i holland att åldern inte brukar vara någo problem.....största problemet för mig är att jag har sadistiska föräldrar som älskar att förstöra för mig i alla lägen

ne men jag kan nästan förstå att dom inte vill släppa iväg mig iofs.....yngsta barnet ensamt nere i holland på fet trancefest

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-04-2002 19:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy 2003 datum!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed some id'ing for this track...a little old... [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Shog - Tribute [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:28.

Forum Rules: