|
|
|
|
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
D'r is een reeele kans dat ik d'r niet bij ben
en voordat een aantal figuren nou mij gaan flamen totdat ik geroosterd ben moet ik er bij vertellen dat dat nie zozeer aan mij ligt maar aan die fijne pa van mij:
ik: zeg pap, mag ik morgen nog de auto lenen
pa: wrom dan?
ik: euhm, feesje
pa: waar dan
ik: groenlo, lekker dichtbij dus
pa: man, da's ja 100 km!
ik: hoe bedoelie, is 45 of 50 orso
pa: ja maar heen en weer dus 100 km
ik: WTF, ik zoek feesten dichtbij huis en....
pa: nou, kmoet dr nog maar even over denken, maar als ijzelt krijg je um sowieso nie mee
[edit]
ik zweer je dat ik een keer een eigen partymobiel (en dan bedoel ik geen telefoon ) ga aanschaffen... elke keer dat gezeur en gezeik met vervoer enz. enz.
duzzz, ALS het glad is = moi er niet , als pa in een vervelende bui is, ben ik er ook niet
/duimt
maar als ik dr dan nie ben weten jullie waarom, ik ga vooralsnog van het positiefste uit , ben denkik voor de tijd nie meer online trouwes...
Last edited by kolkiewolkie on Dec-12-2002 at 22:00
|
|
Dec-12-2002 21:42
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
betaal je niet zelf de benzine dan?
|
|
Dec-12-2002 21:47
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
ik ben de eerste die reageerd
anyways, was wel een geinig feestje
was er, mede door het door de bodem trappen van het gaspedaal mooi op tijd (maar kwartiertje gemist van RV) en bij aankomst was het erg rustig. RV was al druk bezig en zette echt een heeeeeerlijke set neer! Mixing skills zijn echt (y), alleen zoooo jammer dat er nie meer mensen waren... zelfs toen misja helsloot het overnam was het nog steeds rustig en dat bleef het ook. Wel was het volk DAT er was relaxed, sommige lui lekker maf (de buuf bv. ) en ook niet te jong (was ook wel es anders geweest volgens de organisator).
kortom:
muziek: 8. lekkere trance, voor mij persoonlijk niet al teveel bekende platen
sfeer: 7-, goed, alleen veeeeels te weinig mensen, met 3x zoveel man had het echt een topfeest kunnen zijn
prijzen: entreeprijs ok (9.5 euro), dranken 1.40, dus ook te doen, alleen jammer van die ONTZETTEND DOMME DOOS achter de bar (nog nie om aan te zien ook (flamen mag donna ))
goed vermaakt dus
p.s. wat een verschrikkelijke danseressen waren dat zegt, leek echt neeeeeergens op! welke leuke outfits 
|
Dec-15-2002 02:19
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 22:31.
Forum Rules: