Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel
עדכון
סט של אסף:
1. Innerlife
2. milky way
3. beat is pumping
4. the recall
5. mystery - devotion (flutlicht remix)
6. legends (green court remix)
7. urban train (cosmic)
8. Diving (cosmic)
___________________
Nov-30-2002 18:10
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
איזה יום נוסטלגיה יא אללה !!!
קיצר אחי שיהיה לכם בהצלחה - מסור ד"ש לאסף ...
ויכול להיות שנקפוץ יותר מאוחר - עד איזה שעה זה ?
אנחנו קופצים לת"א - חשבנו ללכת לבורסה אולי
נראה יכול להיות נקפוץ אח"כ - בטח יהיו פול קטנטנים אבל לא נורא
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Nov-30-2002 18:34
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by luckystrike
איזה יום נוסטלגיה יא אללה !!!
קיצר אחי שיהיה לכם בהצלחה - מסור ד"ש לאסף ...
ויכול להיות שנקפוץ יותר מאוחר - עד איזה שעה זה ?
אנחנו קופצים לת"א - חשבנו ללכת לבורסה אולי
נראה יכול להיות נקפוץ אח"כ - בטח יהיו פול קטנטנים אבל לא נורא
נוסטלגיות נוסטלגיות!
מה קורה אחי,
לא יודע עד מתי יהיה פתוח
אבל אני יודע שאנחנו נתקלט בערך ב2-3
בכל מקרה יהיה נחמד אם תבוא!
אגב, תגדיר קטנטנים?
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Nov-30-2002 19:13
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by ripcurl
נוסטלגיות נוסטלגיות!
מה קורה אחי,
לא יודע עד מתי יהיה פתוח
אבל אני יודע שאנחנו נתקלט בערך ב2-3
בכל מקרה יהיה נחמד אם תבוא!
אגב, תגדיר קטנטנים?
פשששששששש !!!
ואללה דמעות ...
האמת לא ידעתי אתם מכירים אחד את השני בכלל
...
ראסמי אתם חייבים לבוא לפגישה הבאה
מה אתה אומר ?
איזה שמחה איזה אושר
רק אלונזו חסר
...
קטנטנים - יענו עוד לא התגייסו
אבל אחרי הנפילה של אתמול בסוהו נראה לי שנגיע בסופו של דבר ...
אולי אחרי הבורסה
כניסה 30 ויש שתייה חינם ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Nov-30-2002 19:16
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by ripcurl
נוסטלגיות נוסטלגיות!
מה קורה אחי,
לא יודע עד מתי יהיה פתוח
אבל אני יודע שאנחנו נתקלט בערך ב2-3
בכל מקרה יהיה נחמד אם תבוא!
אגב, תגדיר קטנטנים?
נראה לי יהיה יוד
כי ההזמנות בכל הבית ספר שלנו........
וברויטמן!
יא ליצ'ר מסריח אנערף!!
כל היום הוא מוריד ולא אומר תודה אפילו
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Nov-30-2002 19:17
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by luckystrike
פשששששששש !!!
ואללה דמעות ...
האמת לא ידעתי אתם מכירים אחד את השני בכלל
...
ראסמי אתם חייבים לבוא לפגישה הבאה
מה אתה אומר ?
איזה שמחה איזה אושר
רק אלונזו חסר
...
ראסמי...
וכן מורן הם חברים טובים
ולא רק אלונזו חסר... גם מוריאנו ברח מפה בזמן האחרון
מאז הטיול שלו בחופש הגדול
___________________
.
Nov-30-2002 19:19
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נראה לי יהיה יוד
כי ההזמנות בכל הבית ספר שלנו........
וברויטמן!
יא ליצ'ר מסריח אנערף!!
כל היום הוא מוריד ולא אומר תודה אפילו
מה?!?!, מה אני מוריד?!
מאיפה?!
על מה אתה מדבר?!
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Nov-30-2002 19:23
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
נראה לכם שלא דיברתי עם אלונזו??!!?
אז זהו שכן
והחדשות הרעות הם שהוא לא יחזור ........
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Nov-30-2002 19:23
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by luckystrike
פשששששששש !!!
ואללה דמעות ...
האמת לא ידעתי אתם מכירים אחד את השני בכלל
...
ראסמי אתם חייבים לבוא לפגישה הבאה
מה אתה אומר ?
איזה שמחה איזה אושר
רק אלונזו חסר
...
קטנטנים - יענו עוד לא התגייסו
אבל אחרי הנפילה של אתמול בסוהו נראה לי שנגיע בסופו של דבר ...
אולי אחרי הבורסה
כניסה 30 ויש שתייה חינם ?
אני ונימרוד חברים כבר שנתיים בערך
ובכייף אני אבוא לפגישה, מתי היא?!
וכניסה 30 שקל,
אני לא יודע על שתיה חינם
אבל אני חושב שיש משהו עם קוקטלים בכניסה
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Nov-30-2002 19:24
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
נראה לכם שלא דיברתי עם אלונזו??!!?
אז זהו שכן
והחדשות הרעות הם שהוא לא יחזור ........
למה ?
כוס אמק יאללה תעשו קאמק-בק מטורף !
גם אלעד חזר לאחרונה
ELAD11
ובאמת מי מדבר עם מוריאנו ?
מה נסגר איתו ?
ואסף - אני לוקח את המילה שלך על זה
מה קרה אתם לא נכנסים לפה כמעט ?
ולפי הטראקליסט אני רואה שגם זה משפיע על העידכון של
הדברים אצלכם אה ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Nov-30-2002 19:27
ripcurl
HardTrance (addict)
Registered: May 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by luckystrike
למה ?
כוס אמק יאללה תעשו קאמק-בק מטורף !
גם אלעד חזר לאחרונה
ELAD11
ובאמת מי מדבר עם מוריאנו ?
מה נסגר איתו ?
ואסף - אני לוקח את המילה שלך על זה
מה קרה אתם לא נכנסים לפה כמעט ?
ולפי הטראקליסט אני רואה שגם זה משפיע על העידכון של
הדברים אצלכם אה ?
אני מקווה בשביל שנינו שיהיה מסיבה טובה
ולא הבנתי למה אתה מתכוון בקטע של הטראקליסט?
*מה אתה חושב?*
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy!Build Your Empire
Nov-30-2002 19:30
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by ripcurl
אני מקווה בשביל שנינו שיהיה מסיבה טובה
ולא הבנתי למה אתה מתכוון בקטע של הטראקליסט?
*מה אתה חושב?*
נראה לי הוא חושב שהדברים ישנים...
ובגלל שאתם לא נכנסים מספיק אתם לא מתעדכנים