vet inte om de går under Snacks...men sötsaker som godis som snacks...
vilket fall så är det bara CHIPS som gäller...vet att jag kommer vara svårt motsägelsefull här men det är så enformigt att äta godis!! ..."som om inte chips är det då??"..får man alltid höra...vet inte varför men tröttnar med en gång på smågodis/choklad...det ÄR gott...men inte i längden..chips håller däremot alltid hela vägen...ostbågar e fint de osså...
FAN TA den här tråden
Nu måste jag gå till 7-Eleven ju
Bamsemums = Kung av godis
Jul-26-2003 01:23
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
quote:
Originally posted by Glorie
på tal om colaflaskor så har ja en bekant som hade en fix ide av att hon måste "låtsas-dricka" colaflaskan... så för varenda godis hon åt bet hon av korken... "låtsas-halsade" hon i sig det obefintliga innehållet (i.e cola) å sen slängde hon i sig resten av godisen tur att hon har släppt det där nu
hihi det där brukade jag oxo göra typ
hmm favvo godis, svårt att säga. egentligen käkar jag inte så mkt godis dör det är inte bra för.... tänderna men ferrari bilar e soft. vingummin oxo fast det måste vara typ bassets old english winegums för de där som man köper billigt på lösvikt är as äckligt. vanlig mkölk choklad funkar oxo. djungel vrål är oxo soft. sura godisar är fan gotti gott oxo. äsh allt e typ gott, därför det heter godis :P
Jul-26-2003 07:52
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
Daim,
och dill chipps me dipp + cola e nog fan de godaste som finns, vene om de klassas som godis, men gott ere !
Jul-26-2003 15:07
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
quote:
Originally posted by Powell
Daim,
och dill chipps me dipp + cola e nog fan de godaste som finns, vene om de klassas som godis, men gott ere !
MMM!! vad kan vara godare än att vakna upp på en främmande plats med en okänd hund som slickar dig i ansiktet och med avslagen läsk och sura chips som fruckost?
Jul-26-2003 18:26
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
choklad e grymt...åt typ flera kilo i fält under lumpen tiden..mår ill bara jag tänker på d nu i efterhand men tvunghen å tröstäta jue...
smågodis e en svårslagen sort oxå..helt plötsligt får man bara tokbegär å e helt enkelt tvungen å gå å handla om man vill överleva dagen.....illa yummy
Jul-27-2003 20:32
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Powell
Daim,
haha... jag är med i en anti-daimklubb (fast daimglass går bra) tycker det är förrädiskt för tänderna och det smakar blaj
quote:
Originally posted by Amnezia
choklad e grymt...åt typ flera kilo i fält under lumpen tiden..
fick man gratis choklad i lumpen? de var inte marabou va? utan äcklig mörk blockchoklad eller har ja fattat fel?
Jaybee.. haha
Aug-12-2003 19:29
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Glorie
haha... jag är med i en anti-daimklubb (fast daimglass går bra) tycker det är förrädiskt för tänderna och det smakar blaj
fick man gratis choklad i lumpen? de var inte marabou va? utan äcklig mörk blockchoklad eller har ja fattat fel?
Jaybee.. haha
fick faktiskt god chocklar... fick en massa kexchocklad under slutövningen..... har banne mig för mig att vi fick marabou chocklad också
fast man behövde banne mig den chockladen för att palla hela dagarna.
va hel jobbigt i värmen... och knappt nån vila heller :/
men lite roligt då och då va det faktiskt