Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Godistråden!
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DylanSwe
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

vet inte om de går under Snacks...men sötsaker som godis som snacks...

vilket fall så är det bara CHIPS som gäller...vet att jag kommer vara svårt motsägelsefull här men det är så enformigt att äta godis!! ..."som om inte chips är det då??"..får man alltid höra...vet inte varför men tröttnar med en gång på smågodis/choklad...det ÄR gott...men inte i längden..chips håller däremot alltid hela vägen...ostbågar e fint de osså...

Old Post Jul-25-2003 16:18  Sweden
Click Here to See the Profile for DylanSwe Click here to Send DylanSwe a Private Message Visit DylanSwe's homepage! Add DylanSwe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
XLA
Senior tranceaddict

Registered: May 2002

FAN TA den här tråden
Nu måste jag gå till 7-Eleven ju

Bamsemums = Kung av godis

Old Post Jul-26-2003 01:23  Sweden
Click Here to See the Profile for XLA Click here to Send XLA a Private Message Visit XLA's homepage! Add XLA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Glorie
på tal om colaflaskor så har ja en bekant som hade en fix ide av att hon måste "låtsas-dricka" colaflaskan... så för varenda godis hon åt bet hon av korken... "låtsas-halsade" hon i sig det obefintliga innehållet (i.e cola) å sen slängde hon i sig resten av godisen tur att hon har släppt det där nu

hihi det där brukade jag oxo göra typ

hmm favvo godis, svårt att säga. egentligen käkar jag inte så mkt godis dör det är inte bra för.... tänderna men ferrari bilar e soft. vingummin oxo fast det måste vara typ bassets old english winegums för de där som man köper billigt på lösvikt är as äckligt. vanlig mkölk choklad funkar oxo. djungel vrål är oxo soft. sura godisar är fan gotti gott oxo. äsh allt e typ gott, därför det heter godis :P

Old Post Jul-26-2003 07:52  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

Daim,
och dill chipps me dipp + cola e nog fan de godaste som finns, vene om de klassas som godis, men gott ere !

KESO!

Old Post Jul-26-2003 15:07  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Powell
Daim,
och dill chipps me dipp + cola e nog fan de godaste som finns, vene om de klassas som godis, men gott ere !

MMM!! vad kan vara godare än att vakna upp på en främmande plats med en okänd hund som slickar dig i ansiktet och med avslagen läsk och sura chips som fruckost?

Old Post Jul-26-2003 18:26  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

choklad e grymt...åt typ flera kilo i fält under lumpen tiden..mår ill bara jag tänker på d nu i efterhand men tvunghen å tröstäta jue...

smågodis e en svårslagen sort oxå..helt plötsligt får man bara tokbegär å e helt enkelt tvungen å gå å handla om man vill överleva dagen.....illa yummy

Old Post Jul-27-2003 20:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Cool

quote:
Originally posted by Powell
Daim,

haha... jag är med i en anti-daimklubb (fast daimglass går bra) tycker det är förrädiskt för tänderna och det smakar blaj

quote:
Originally posted by Amnezia

choklad e grymt...åt typ flera kilo i fält under lumpen tiden..

fick man gratis choklad i lumpen? de var inte marabou va? utan äcklig mörk blockchoklad eller har ja fattat fel?

Jaybee.. haha

Tom Cloud - Told You So

Old Post Aug-12-2003 19:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Glorie
haha... jag är med i en anti-daimklubb (fast daimglass går bra) tycker det är förrädiskt för tänderna och det smakar blaj

fick man gratis choklad i lumpen? de var inte marabou va? utan äcklig mörk blockchoklad eller har ja fattat fel?

Jaybee.. haha

fick faktiskt god chocklar... fick en massa kexchocklad under slutövningen..... har banne mig för mig att vi fick marabou chocklad också

fast man behövde banne mig den chockladen för att palla hela dagarna.
va hel jobbigt i värmen... och knappt nån vila heller :/
men lite roligt då och då va det faktiskt

Old Post Aug-12-2003 20:08  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Godistråden!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackClassic from 93 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWatergate - "Maid of Orleans" (John B. Norman Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:31.

Forum Rules: