|
haha
haha, die is ook leuk ja.
misschien moeten we een handtekeningen actie op touw zetten ofzo. Misschien is een blokkade van het ID&T kantoor ook leuk, opdat er niet meer van dit soort walgelijke ideeën kunnen worde uitgedacht.
Mijn mail:
hallo zeg!
Ben ik ff geschrokken van die Sensation line-up!! dit lijkt in de verste verte niet op het niveau van vorig jaar mensen!! Waar zijn jullie mee bezig echt? Als je zo graag een show wilt maken etc, doe dat dan niet onder het motto trance, want zo gaat de scene nog meer ten onder. Jullie feesten zijn normaliter altijd van goede kwaliteit, maar waar draait het nou om: de muziek toch? Ik twijfelde nog om erheen te gaan, maar die twijfel werd ten eerste al weggenomen toen bleek dat de line-up op TMF bekend werd gemaakt en was volledig verdwenen toen bleek dat Roog (welke commerciele trance-fan kent die nou?) en michel de Heij (niet echt vlammend, zoals al bleek op Dutch Dimension) kwamen.
Even voor de goede orde: dit is toch behoorlijk een feest voor de TMF kijkers en Radio 538 luisteraars en niet meer voor de underground trance & techno fanaten zoals vorig jaar...?
Zonde van een naam als Sensation hoor.
Groeten van Tim, dedicated trance lover
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
|