Originally posted by luckystrike
ואחרי שאלונה הציקה , התחננה וזרקה גופות של חתולים דרך החלון
של החדר שלי הסכמתי לשקול עוד פעם אם לצאת איתה ...
ובסוף החלטתי שלא ...
סורי אלונה אבל את חייבת להפסיק עם החתולים , כל החדר שלי ריח של נבלות !
מותק זה סתם היה משחק
אני אתמול הצעתי לה לצאת והיא הסכימה כבר
זה כבר הבאסה שלך
___________________
.
Dec-16-2002 19:18
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by luckystrike
ואחרי שאלונה הציקה , התחננה וזרקה גופות של חתולים דרך החלון
של החדר שלי הסכמתי לשקול עוד פעם אם לצאת איתה ...
ובסוף החלטתי שלא ...
סורי אלונה אבל את חייבת להפסיק עם החתולים , כל החדר שלי ריח של נבלות !
אלונה נהייתה סנילית פתאום?!
אאאאא.... הבנתי אתה מתנקם בי על זה שאמרתי לך לא... מורנוש אל תדאג אתה תתגבר על זה.. רבים עברו את זה..
Dec-16-2002 19:43
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Tarantula
אתה תתגבר על זה.. רבים עברו את זה..
איזה כיף שאני לא אחד מהם
___________________
.
Dec-16-2002 19:46
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by Rising
למי שמעוניין לדעת..
שמעתי שזה מה שהולך להיות:
TIESTO - No.1 DJ in the world
ANTHONY PAPPA
Shlomi Zidan
Ronen DC
Alien Project
Skazi
DEDE
'Momi 'O
at HAVAT AYAEN
משהו סוףףף...
אולי נלך אולי נמצא מישהי אולי מסיבה אחרת
הכל פתוח.
אאאאאאאאאניייייי רווצצההההה!!@!@#!!
אווףףףףףףף
אבל בכלל לפי דעתי שנה חדשה, או כמו ש מישהו קרה לזה פה..
NOVUI GOD
זה לא זמן למסיבות, כי מסיבות יש תמיד... בשבילי זה זמן להיות אם כל האנשים הקרובים אליי, כל החברים שלי באיזה בית, או ביקתה בחרמון
כי הרי אומרים שעם מי שאתה מבלה בערב "ראש השנה" אתה תהיה איתו כל השנה... בכל במקרה רוסים אומרים את זה..
אבל מה השנה זה יוצא באמצע שבוע כזה מסריח... כולם בצבא ממש מבאס..
Dec-16-2002 20:17
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
יווו איזה ענק
טיאסטו
פאפה ושלומי זידן
פרוגרסיב והאוס איכותי
ואז פסיכודאלי
!
חחחחחחחחזק
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-16-2002 20:28
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Tarantula
אלונה נהייתה סנילית פתאום?!
אאאאא.... הבנתי אתה מתנקם בי על זה שאמרתי לך לא... מורנוש אל תדאג אתה תתגבר על זה.. רבים עברו את זה..
צ-ח-ו-ק-י-ם- בפורום ...
קיצר צדקת אלונה , אני מצטער...
אני לא מצליח להתגבר פשוט על הסרוב ...
תמיד אמרו לי שיש לי קסם אישי ...בגלל זה כנראה
הייתי בטוח שתסכימי...
אני ינסה להפסיק עם המכתבים המאיימים והגופות של החתולים
ורועי - גנבת לי אותה יא שתן של קרנף !
הגופות של החתולים עוברות אלייך !!!
MAUUAUAUAAAA
טוב מצטער הטימטום בא עם השעה ועם העובדה שמחר בגשם אני נוסע
כמו איזה מאנייק לשטחים כולה לאימון מסריח של יומיים ...
לילה טוב ונשתמע ...
מחברכם השרמנטי ...
LUCKY
נ.ב - אלונה אני מבין שלא סתם אמרת
היום שתשקלי את זה ותחליטי...
כולי עלבון ודמעות ...
ומשהוא אחרון לאלונה שלמדתי מנסיון חיי העשיר
YA SKO CHAYE PU TE BA
!
ואלונה אל תצחקי אם לא זכרתי בדיוק ...
לימדו אותי את זה מלפני שנתיים
יה סקוצ'ייה פו טי בה נכון ?
ודבר שני :
YA LOBLO TE BA , ALONA !
יא לובלו טי בה !
אלוהים יודע איך אני זוכר את זה עדיין ...
רוסית שפה יפה ...
ורק על זה אלונה אני מצפה לחיית מחמד חדשה מחר
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Last edited by luckystrike on Dec-16-2002 at 22:41
Dec-16-2002 22:36
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
בעיקרון אני אמור לצאת עם החברה שלי
אבל היא אמרה לי לפני כמה ימים שעדיף שנצא כל אחד בנפרד עם חברים שלו...
אז אין לי מושג מה נסגר עם זה.......
ואגב, לא קשור לנושא.......
אני מקשיב עכשיו ל
Tony De Vit - I Don't Care
ואני מסתכל על החתימה של רונן
והסמיילים מקפצים בדיוק לקצב של הטראק!!! איזה מגניב!!!!!!!!!!
___________________
Dec-17-2002 11:15
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר צדקת אלונה , אני מצטער...
אני לא מצליח להתגבר פשוט על הסרוב ...
תמיד אמרו לי שיש לי קסם אישי ...בגלל זה כנראה
הייתי בטוח שתסכימי...
אני ינסה להפסיק עם המכתבים המאיימים והגופות של החתולים
ורועי - גנבת לי אותה יא שתן של קרנף !
הגופות של החתולים עוברות אלייך !!!
MAUUAUAUAAAA
טוב מצטער הטימטום בא עם השעה ועם העובדה שמחר בגשם אני נוסע
כמו איזה מאנייק לשטחים כולה לאימון מסריח של יומיים ...
לילה טוב ונשתמע ...
מחברכם השרמנטי ...
LUCKY
נ.ב - אלונה אני מבין שלא סתם אמרת
היום שתשקלי את זה ותחליטי...
כולי עלבון ודמעות ...
ומשהוא אחרון לאלונה שלמדתי מנסיון חיי העשיר
YA SKO CHAYE PU TE BA
!
ואלונה אל תצחקי אם לא זכרתי בדיוק ...
לימדו אותי את זה מלפני שנתיים
יה סקוצ'ייה פו טי בה נכון ?
ודבר שני :
YA LOBLO TE BA , ALONA !
יא לובלו טי בה !
אלוהים יודע איך אני זוכר את זה עדיין ...
רוסית שפה יפה ...
ורק על זה אלונה אני מצפה לחיית מחמד חדשה מחר
חחחחחחחחחחחחחחח..... איזה מתוק!@## אני מסמיקה
Dec-17-2002 13:42
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
אני יודע יא ציביה לובלו
ו...
יא חצ'ו סטאבו איבאצ'ה
ומצטער למי שמבין על השפה הגסההההההההההההה
דוואי !
Dec-17-2002 14:40
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
בעעעע עליך מורן!!!
היא הקרסביצה שלי!!!!!!!
תתמודד עם זה!!
___________________
.
Dec-17-2002 14:50
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
חחחחחחחחח.....
טוב שכולם פה מדברים ברוסית...חחחחחח
ia vas vseh abajau!@!@!@$%$@##
Dec-17-2002 15:20
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחח.....
טוב שכולם פה מדברים ברוסית...חחחחחח
ia vas vseh abajau!@!@!@$%$@##
אלונה אין מה לעשות ככה זה שיש מישהו שמפיץ את השפה ככה קרה גם לי שחברה של אבא שלי רוסיה מה לעשות אני מדקלם רוסית מתוך שינההה