Registered: Sep 2001
ik ga even ontopic.
wat een topfilm! heb em hier gezien op de dag dattie uitkwam (26 dec...volgens mij later dan nl:@)
pfff hoe vet gisteren deel 1 nog even gekeken in mn hostel.. ooooh LOTR rules zeg
Ik heb zojuist via de post van een vriend van mij uit Hollywood een preview gekregen van LOTR 3, The Return of The King. Hij is echt mega. Het einde is alleen veel anders als het boek. Ik heb van de laatste scene maar een screenshot gemaakt:
Originally posted by tango
Ik heb zojuist via de post van een vriend van mij uit Hollywood een preview gekregen van LOTR 3, The Return of The King. Hij is echt mega. Het einde is alleen veel anders als het boek. Ik heb van de laatste scene maar een screenshot gemaakt:
grtz,
TNG
LMAO!
Jan-15-2003 23:57
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Jan-16-2003 02:43
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
whahaha l33t
[ontopic]film was idd prachtig, maar ik vond dat er toch af en toe nog te snel door het verhaal gelopen werd. Zo leek het althans... Bv tegen het einde als die zwarte rijder op die draak voor frodo hangt. 1 (1!!!!) miezerig pijltje in de nek en dat beest vliegt weg. Ik herinner me van de vorige film dat er toch iets meer voor nodig was om die lui weg te krijgen. Maarja, een film van 4 uur was misschien weer iets te lang.
GreetZ, DC
Jan-16-2003 12:04
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
Ik ben ook geweest (uiteraard). echt mega film zeg dikke battle (gelukkig, anders zou de verhaallijn een beetje saai worden) echt dik genoten, ga binnenkort maar voor de 2de keer denk ik zo
Jan-16-2003 12:35
TatanaGirl
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Ik ben 2 weken geleden gaan kijken en ik ben nog altijd onder de indruk!!!! WAAAAAAW Het is echt ne geweldige film! LOTR1 vond ik goed maar LOTR2 is nog beter! Ik ben nu al aan wachten op LOTR3!