|
טוב אחים שלי
חזרתי היום מהגיבו - בהתחלה הייתי במצב רוח בעסה כזה לא יודע
למה אבל ביום השני שהוא החלק החשוב הלך לי מעולה
הייתי רוב הזמן ראשון וסחבתי הרבה את האלונקה
הראיון בסוף היה לא משהו (ככה זה תמיד נראה לי - אי אפשר לדעת)
קיצר
אני מקווה שעברתי
ועוד יותר מקווה שלדובדבן
ולכל מי שעושה גיבוש כל שהוא - זה הכל בראש
אם אתם רוצים משהו אפילו אם הכושר שלכם לא משהו בכלל אתם יכולים
להשאיר אבק לסוסים שרצים שם!
בהצלחה לכולם!
___________________
-=Trance isn't Just Music - It's a Way of LIFE=-
*fav producer:Alphazone
*fav. football club:Inter FC ! ! !
|