Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > James Holden - 2002 Producer of the Year
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
elad11
Rivera Addict



Registered: Jan 2001
Location: Israel

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אלעד לא התווכחתי איתך שהוא חרא...
הוא לא הכי הסגנון שלו אבל מבחינתי יש לו יציאות מדי פעם



לא חשבתי בכיוון בכלל.....
רק תיקנתי..


___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------

Old Post Dec-23-2002 22:11  Israel
Click Here to See the Profile for elad11 Click here to Send elad11 a Private Message Add elad11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nimrod levi
Shining Star



Registered: Nov 2001
Location: Tel Aviv

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אלעד לא התווכחתי איתך שהוא חרא...
הוא לא הכי הסגנון שלו אבל מבחינתי יש לו יציאות מדי פעם

לאיודע מי האומן המועדף שלי השנה
אני עדיין הכי אוהב את ארמין אבל השנה הוא לא היה הכי הכי...
למרות שלא חסרים לו דברים טובים...
מייק היה תותח לגמרי... יש מצב שהוא מבחינתי התותח
אכזבת השנה היא טייסטו ללא ספק...
ופי וי די יושב לי על הבולבול


אכזבת השנה טייאסטו??
אתה צוחק או מה?
נכון שהשנה לא הייתה מי יודע מה לעומת שנים שעברו
אבל הוא הוציא כמה טראקים שיהיו קלטאסיקות שתסתכל עליהם עוד שנה
Southern Sun?
טראק אחד הגדולים ממש יפה...
In my memory
אני לא סגור שזה מהשנה אבל כמעט בטוח
איך אתה יכול להגיד שאין שם טראק שהוא לא יפה?
לא הסגנון שלך בסדר אבל כל הטראקים של ליגה
הרמיקס שלו ל
tears from the moon...
ממש אהבתי
לבריזר??גם חייתי
הרמיקסים של מג'יק מיוזיק שהוא חלק מהם...
נאי לא זוכר עכשיו עוד דברים...
אבל אי אפשר להגיד שהוא איכזב
פשוט לא הסגנון שלך
אתה רגיל לאפליפטינג שלו...
מה לעשות הבנאדם השתנה

Old Post Dec-23-2002 22:21  Israel
Click Here to See the Profile for nimrod levi Click here to Send nimrod levi a Private Message Visit nimrod levi's homepage! Add nimrod levi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

אני עדיין חושב שאין כמו מייק:]
גם סופרצ'מבו נתן בראש השנה
וגם כמו שאלעד (ד"א יש לך שם ממש יפה) רובי רווירה גם היה טוב השנה


___________________

Old Post Dec-23-2002 22:21 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by nimrod levi
אכזבת השנה טייאסטו??
אתה צוחק או מה?
נכון שהשנה לא הייתה מי יודע מה לעומת שנים שעברו
אבל הוא הוציא כמה טראקים שיהיו קלטאסיקות שתסתכל עליהם עוד שנה
Southern Sun?
טראק אחד הגדולים ממש יפה...
In my memory
אני לא סגור שזה מהשנה אבל כמעט בטוח
איך אתה יכול להגיד שאין שם טראק שהוא לא יפה?
לא הסגנון שלך בסדר אבל כל הטראקים של ליגה
הרמיקס שלו ל
tears from the moon...
ממש אהבתי
לבריזר??גם חייתי
הרמיקסים של מג'יק מיוזיק שהוא חלק מהם...
נאי לא זוכר עכשיו עוד דברים...
אבל אי אפשר להגיד שהוא איכזב
פשוט לא הסגנון שלך
אתה רגיל לאפליפטינג שלו...
מה לעשות הבנאדם השתנה


אחי הוא לא חלק ממג'יק מיוזיק... זה דבר ראשון
דבר שני אני לא רוצה להתחיל לספור פה את הדברים החרא שהוא הוציא השנה
נכון שהיו לו כמה דברים נחמדים אבל ת'כלס אחי הוא היה חרא!!!!
זה לא שהוא הוציא 7 דברים ו 4 מהם היו טובים
הוא הוציא 27 דברים (סתם לדוגמה) ו4 היו טובים... מבין מה אני אומר?
זה לא קשור לסגנון שלי או לא... כי גם כאלה שאוהבים פרוגרסיב הסכימו שזה חרא
וזה ממש לא נכון שאני לא מסוגל לסבול פרוגרסיב טוב... כי אם יש משהו טוב אני אוהב...


___________________
.

Old Post Dec-23-2002 22:26 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
elad11
Rivera Addict



Registered: Jan 2001
Location: Israel

לגבי טיאסטו....לפי דעתי לא צריך להגזים לשני הכיוונים
סה"כ היו כמה שלו שממש אהבתי השנה

קיצור עשיתי חיפוש על המחשב שלי מה יש לי של טיאסטו מהשנה...
קלטו מה מצאתי:

DJ Tiesto - Lethal Industry (Gil Shwartz Banged Out Mix).mp3



EDIT:

quote:
Originally posted by Sniper
אני עדיין חושב שאין כמו מייק:]
גם סופרצ'מבו נתן בראש השנה
וגם כמו שאלעד (ד"א יש לך שם ממש יפה) רובי רווירה גם היה טוב השנה


ואם לא היו קוראים לך אלעד.......
כבר הייתי מתחיל לחשוב לכיוונים לא נכונים



חחחחחח


___________________
<<< elad11 >>> Layo & Bushwacka - Love Story (Original Mix) .מומלץ בחום -----------

Old Post Dec-23-2002 22:40  Israel
Click Here to See the Profile for elad11 Click here to Send elad11 a Private Message Add elad11 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by DjChook
אני אגיד לך מה הבעיה לדעתי

מוש פשוט לאחרונה מכיר בסגנון הזה ומאד אוהב אותו

אז הוא החליט שזה הארטיסט שהוא הכי אוהב השנה, אבל תכלס זה מי שהוא אוהב עכשיו

עד שעוד איזה שבועיים הוא יתעורר מחדש למציאות ה
DON DIABLO
ISAAC
MEGARA
והחברים

SCOT PROJECT LEBT WIETER
וכו


נראה לי הוא כבר מאחורי השלב הזה..
אבל איך אפשר להתקע בסגנון אחד כל הזמן
תמיד יש סגנון מועדף וכמה סגנונות שגם אותם שומעים מדיי פעם.

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אלעד לא התווכחתי איתך שהוא חרא...
הוא לא הכי הסגנון שלו אבל מבחינתי יש לו יציאות מדי פעם

לאיודע מי האומן המועדף שלי השנה
אני עדיין הכי אוהב את ארמין אבל השנה הוא לא היה הכי הכי...
למרות שלא חסרים לו דברים טובים...
מייק היה תותח לגמרי... יש מצב שהוא מבחינתי התותח
אכזבת השנה היא טייסטו ללא ספק...
ופי וי די יושב לי על הבולבול


לטיאסטו היו כמה הפקות מעולות שהביאו הרבה מאוד רמיקסים!
לא קשור להפקות אבל האלבום של
ISO 3
הוא בין הטובים של השנה
וזכה בשלושה תארים בינהם
DJ השנה
ככה שחייב להיות שיווי משקל בין יוצר לתקליטן.

ד"א..מי הנעלול שיקום ויגיד ש-
Cosmic gate
או
dj scot project
הם מפיקי השנה?


___________________

Old Post Dec-24-2002 05:54  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djGoosh
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Tel-Aviv

הממ.. רובי ריברה בהחלט לא כלום השנה
לדעתי הוא סתם אפס שכל הרמיקסים שלו נשמעים אותו דבר , מצטער
אם הוא מוציא כזו כמות של רמיקסים וטראקים זה רק אומר שהוא שוק

אם הולכים על רמיקסים בסגנון הדיפ פרוגרסיב האוס זה בהחלט
Lemon 8


אבל לדעתי.. רמיקסר השנה בקלאב טראנס הוא רוברט גיטלמן...

השנה הוא באמת משקיע ומשתדל להיכנס לסצינה העולמית..


___________________
There's No Other Alternative!
http://www.udi-b.com
http://www.youtube.com/user/djGoosh

Old Post Dec-24-2002 07:29  Israel
Click Here to See the Profile for djGoosh Click here to Send djGoosh a Private Message Visit djGoosh's homepage! Add djGoosh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

quote:
Originally posted by Hell_Copter

ומוש... אני לא אוהב אותו במיוחד זה נכון אבל איך אתה בכלל יכול להגיד שהוא הכי טוב?!?! אין פה אף אחד שחושב כמוך
יש הרבה יותר טובים ממנו... תכיר בעובדות!!



מה זה תכיר בעובדות!?!?

בחיית תפסיק להתנשאות

כאילו אתה מלך שיודע הכל

זה שכאן לא ממש אוהבים אותו לא אורמ כלום

לדעתי הוא מספר אחד השנה וזהו
אז אל תשחק לי אותה מבין גדול



ואגב טיאסטו ממש אבל ממש לא אכזבה
הוא הביא שנה ממש גדולה.......הוא פשוט גדול





וורטקס ששכחתי איך קוראים לך
בוא תגיד לי את הסגנון של
01-lemon8-new_york_new_york__out_of_the_sanctuary_mix
ואז נתפשר


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Dec-24-2002 09:28 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

quote:
Originally posted by Rising

dj scot project
הם מפיקי השנה?


תאמת שסקוט השנה אותי אישית ממש ממש איכזבב
שנה שעברה היתה לו שנה פיי 1000000 יותר טובהה


___________________

Old Post Dec-24-2002 12:01 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה זה תכיר בעובדות!?!?

בחיית תפסיק להתנשאות

כאילו אתה מלך שיודע הכל

זה שכאן לא ממש אוהבים אותו לא אורמ כלום

לדעתי הוא מספר אחד השנה וזהו
אז אל תשחק לי אותה מבין גדול



בוא נתחיל מזה שאני לא מתנשא פה אלא אתה
אתה זה שחושב שהוא יודע הכל ומשחק לי אותה
זה שכאן לא אוהבים אותו אומר הרבה
תראה לי מקום שהרוב חושבים שהוא אומן השנה ואני יסכים איתך
עד שדעת הרוב לא תהיה איתך אל תהיה שחקן וזהו!!

ואלפאזון גם מומעדים מבחינתי
הם היו תותחים כל כך שחבל על הזמן!!!
נכון שיש להם כמה דברים שנשמעים דומה אבל למי לא (דומונד, שוקק, פלוטליכט וכו)1


___________________
.

Old Post Dec-24-2002 13:05 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
m0sh
Ibiza 05'



Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע

אני לא מתנשא

אני אומר שלדעתי הוא הכי טוב

אתה בא ומזיין לי את השכל שהרוב לא חושבים ככה



שמעת על כבוד?!

סתום כבר

לא מעניין אותי מה חושבים אחרים

לדעתי הוא הכי טוב השנה וזהו

רות סוף!


___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!

Old Post Dec-24-2002 13:10 
Click Here to See the Profile for m0sh Click here to Send m0sh a Private Message Add m0sh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא מעניין אותי מה חושבים אחרים

לדעתי הוא הכי טוב השנה וזהו


רק חבל שלא ציינת את זה בכותרת!!!
לפני שהתחלת להתלהב והכל


___________________
.

Old Post Dec-24-2002 13:18 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > James Holden - 2002 Producer of the Year
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp with this tune [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackZ Bias - "Neighbourhood" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:47.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!