|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואיזה חמודה ליאת אחירון... בהופעה של החברים של נטאשה היא כזה עמדה לידי והסתכלה אליי איזה חמש דקות... עד שקלטתי מי זאת... היא חמודה אש!!! |
זוכר איך היא שרה את השיר של ערוץ הילדים
ב"רמיקס" שעשתה זאתי איך קוראים לה...
Dj MissT
(די אהבתי את זה )
___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|