Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
quote:
Originally posted by Glorie
vizay, gagna.. eller banga??? fattar inte vad du menar....vi kan byta du å ja då.. du tar mina poäng så gör ja nåt annat
givetvis menade jag banga...men jag skriver som en kratta så de e fullt förståeligt att du inte fatta va jag menade
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Jan-04-2003 11:10
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Är i slutfasen av den första versionen på Clubradio.nu!
Jag och en kille från kalmar som startat det hela.
Ska sända lite go musik är det tänkt!
Glorie jag är sååå jävla trött på allt vad gäller typografi och läran om tryck! bläää....jag vill lära mig layout och grafiskt uppläggning och sånt men man måste kunna det andra oxå..inte mkt att göra
aj! lite av inspirations källa kanske? frågan lyder: vilket kom först?
Jan-05-2003 05:38
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Det är väldigt sant, men alla inspireras av varandra...det finns väldigt mycket "mode" inom grafisk design....nuförtiden ska det vara väldigt små detaljer på allt, pilar, och rutor...en massa "infotrutor" och "data" typ...modernt
___________________
Jan-05-2003 23:05
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
jag har faktiskt en sån där penna till datorn ni vet sjukt mkt lättare och roligare att rita med en sån... sen beroende på hur hårt man trycker, så blir det olika kraftigt ritat... 512 tryck-steg tror jag det är...
___________________
man with no sig
Jan-06-2003 01:22
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by reveal
jag har faktiskt en sån där penna till datorn ni vet sjukt mkt lättare och roligare att rita med en sån... sen beroende på hur hårt man trycker, så blir det olika kraftigt ritat... 512 tryck-steg tror jag det är...
Vi har sådana i skolan...har själv tänkt att jag ska skaffa en...grymt bra...sen behöver man bara gå en teckningskurs
___________________
Jan-06-2003 11:33
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
jag vill meeeeeeeeeeee ha en sån pennaaaah... ah det vore najs..
för övrigt har jag iaf (under vinterstädningen av min dator) hittat den bild som skulle legat i min portfölj, du vet Mind.. ehh?
___________________
Tom Cloud - Told You So
Jan-06-2003 13:24
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by Glorie
jag vill meeeeeeeeeeee ha en sån pennaaaah... ah det vore najs..
för övrigt har jag iaf (under vinterstädningen av min dator) hittat den bild som skulle legat i min portfölj, du vet Mind.. ehh?
juste
kan du inte posta den?
___________________
Jan-06-2003 13:25
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State