|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Voor Iris, maar natuurlijk ook voor de rest die de sets nog niet gehoord heeft:
Volg DEZE link voor alle sets. Ik heb mijn PC niet 24 uur per dag aanstaan, dus als je geen verbinding krijgt, probeer het op een ander (normaler?) tijdstip nog een keer. Overdag staat ie meestal wel aan in ieder geval. Mocht ik mijn datalimiet bereikt hebben, dan sluit ik het account ook tijdelijk. Mocht je dan alsnog enorme behoefte aan die sets hebben, PM me dan even. Maar zo moet het voorlopig wel lukken denk ik.
Oh ja, Bax nog gefeliciteerd natuurlijk, en de jury bedankt voor hun werk! Volgende keer doe ik zeker weer mee, hopelijk dan met wat beter resultaat (al ben ik niet eens ontevreden met het commentaar, zeker gezien het feit dat ik nog zo kort bezig ben )
|
Jan-04-2003 23:12
|
|
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
Woeiwoeiwoei! Hehe... ik heb gewonnen Dat had ik dus echt NIET verwacht Maar ben wel blij ensow Was aan ut werk en kreeg smsje van Spinnin Jack da'k gewonnen had... Echt kewl! Uit enthousiasme stuurde ik me berichie terug gelijk naar de verkeerde persoon Maja... ken beur he 
Jury, bedankt voor de moeite! Andere deelnemers, bedankt voor de competitie!
Me mixie staat ook gewoon bij BasD op de server geloof ik, dus da's lekker makkelijk voor mij 
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
is er niet iemand die een cd'tje kan branden van de sets?
ik bedoel, wij zijn altijd wel geïnteresseerd in demo's. Jammer dat er hier alleen zo ontzettend veel luie honden op het forum zitten... | Als jij mij nou die CDtjes eens stuurt, en ff je adres erbij propt, dan zal ik dees ook gelijk naar je opsturen 
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Met als grootste voorbeeld de winnaar van de contest.
Ik kan me nog een avondje nighttown herrinneren. Hij mocht daar een paar uurtjes draaien. Dus hij draaien, alleen ut was op een homie-schoolfeest dus de muziek sloeg niet echt aan. Maar de vaste DJ zei dat ie een andere keer terug mocht komen en gaf een telefoonnummer.
Maar die Luie mafkees heeft nooit gebeld... |
Nee, hij had geen nummer gegeven, hij had zo gezegd van "Kom nog eens langs dan kan je nog wel wat plaatjes draaien" En die persoon waarvan we de naam niet meer uitspreken die met een F begint zou wel ff Nighttown bellen en dat regelen... Mja, niet dus... Ik had ut ook zelf moeten doen I know...
Zo, en nu ff me sig veranderen Hehehe...
|
|
Jan-05-2003 03:27
|
|
|
 |
 |
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002
|
|
|
Jan-05-2003 12:50
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
Jan-05-2003 13:06
|
|
|
 |
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
Jan-05-2003 19:16
|
|
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
Jan-05-2003 21:09
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:21.
Forum Rules: