Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > And the winner is..........
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz
dat hoeft niet saai te zijn hoor. trance mix je gewoon niet zo zoals techno. KAN wel, maar wordt er vaak niet mooier op...

Jean doet het wel zoals techno

Old Post Jan-04-2003 22:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Voor Iris, maar natuurlijk ook voor de rest die de sets nog niet gehoord heeft:

Volg DEZE link voor alle sets. Ik heb mijn PC niet 24 uur per dag aanstaan, dus als je geen verbinding krijgt, probeer het op een ander (normaler?) tijdstip nog een keer. Overdag staat ie meestal wel aan in ieder geval. Mocht ik mijn datalimiet bereikt hebben, dan sluit ik het account ook tijdelijk. Mocht je dan alsnog enorme behoefte aan die sets hebben, PM me dan even. Maar zo moet het voorlopig wel lukken denk ik.

Oh ja, Bax nog gefeliciteerd natuurlijk, en de jury bedankt voor hun werk! Volgende keer doe ik zeker weer mee, hopelijk dan met wat beter resultaat (al ben ik niet eens ontevreden met het commentaar, zeker gezien het feit dat ik nog zo kort bezig ben )

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jan-04-2003 23:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Woeiwoeiwoei! Hehe... ik heb gewonnen Dat had ik dus echt NIET verwacht Maar ben wel blij ensow Was aan ut werk en kreeg smsje van Spinnin Jack da'k gewonnen had... Echt kewl! Uit enthousiasme stuurde ik me berichie terug gelijk naar de verkeerde persoon Maja... ken beur he

Jury, bedankt voor de moeite! Andere deelnemers, bedankt voor de competitie!

Me mixie staat ook gewoon bij BasD op de server geloof ik, dus da's lekker makkelijk voor mij

quote:
is er niet iemand die een cd'tje kan branden van de sets?
ik bedoel, wij zijn altijd wel geïnteresseerd in demo's. Jammer dat er hier alleen zo ontzettend veel luie honden op het forum zitten...
Als jij mij nou die CDtjes eens stuurt, en ff je adres erbij propt, dan zal ik dees ook gelijk naar je opsturen

quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Met als grootste voorbeeld de winnaar van de contest.

Ik kan me nog een avondje nighttown herrinneren. Hij mocht daar een paar uurtjes draaien. Dus hij draaien, alleen ut was op een homie-schoolfeest dus de muziek sloeg niet echt aan. Maar de vaste DJ zei dat ie een andere keer terug mocht komen en gaf een telefoonnummer.
Maar die Luie mafkees heeft nooit gebeld...

Nee, hij had geen nummer gegeven, hij had zo gezegd van "Kom nog eens langs dan kan je nog wel wat plaatjes draaien" En die persoon waarvan we de naam niet meer uitspreken die met een F begint zou wel ff Nighttown bellen en dat regelen... Mja, niet dus... Ik had ut ook zelf moeten doen I know...

Zo, en nu ff me sig veranderen Hehehe...

Old Post Jan-05-2003 03:27 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
[SigneT]
tranceaddict

Registered: Oct 2002

klinkt allemaal erg goed , de track listen van iedereen
de volgende keer ga ik ook gewoon mee doen !! lijkt me erg leuk , maarja dat duurt voorlopig nog wel ff denk ik hehe

Old Post Jan-05-2003 12:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for [SigneT] Click here to Send [SigneT] a Private Message Add [SigneT] to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

jah wanneer = de volgende compo?

Old Post Jan-05-2003 12:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by dj_spare
jah wanneer = de volgende compo?

nu even NIET!!

leuk natuurlijk om setjes te luisteren maar de total runtime was wel eff te veel (kan niet plannen moest nog groot gedeelte doen in de laatste dagen! )
maar volgende keer wil ik wel weer jury zijn, ook al neemt et veel tijd in beslag!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-05-2003 13:06  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Ik vind eigenlijk dat Basd ook ff extra bedankt moet worden voor het beschikbaar stellen van zijn ftp!!!

quote:
Originally posted by M_Peror

Theseus
Heerlijke tracklist, opbouw is goed en je maakt het jezelf niet makkelijk -- waardering hiervoor. Je mixen is echter (nog?) niet zo geweldig, nog ff oefenen en je eindigt een beslist een stuk hoger.

Kan ik me erg goed in vinden. Ik heb het mezelf zo moeilijk gemaakt omdat verwachtte dat iedereen met een ongeveer dezelfde tracklist zou aankomen: de laatste prog&trancehitjes. Ik wilde laten horen dat ik anders doe - dat is gelukt . Ik draai pas sinds Juli met vinyl, en dat dan alleen al met slechts 1 turntable. Ik ben dus erg blij met het resultaat.
Jury bedankt!

www.balticbastian.com/

Old Post Jan-05-2003 13:09  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Jean doet het wel zoals techno

zucht....

Old Post Jan-05-2003 15:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Als jij mij nou die CDtjes eens stuurt, en ff je adres erbij propt, dan zal ik dees ook gelijk naar je opsturen

Tja, ik ben dus net zo lui als jullie ik heb dus ook nog niets opgestuurd. MAAR ik ga het echt doen hoor! Ergens in de komende tien jaar

Old Post Jan-05-2003 16:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by blighty

Ik zie editie 2 graag verschijnen

Ja me 2!!!

ik kan nu eindelijk digitaal opnemen (nog niet, maar bijna...)

Echt vet zoon wedstrijdje.. en beter dat er hier mensen zitten die er verstand van hebben!

EI gefeliciteerd jongen!!

maar snap best dat dit tijds intenseif is.. dus doe rustig aan dan akn ik nog ff oefenen

oja thanxx basd voor die ftp!

[edit]
Ik zag 2 X Vengaboys - Kiss (Airscape Remix) in de tracklist zitten... van Blighty en Siesta volgends mij.
Hebben jullie deze op plaat?? dat kan ik me namelijk niet voorstellen!
[/edit]

Last edited by tijs08 on Jan-05-2003 at 19:33

Old Post Jan-05-2003 19:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by M_Peror
DJ Bazz
Weet ook je platen goed uit te kiezen maar een heleboel overgangen waren voor m'n gevoel "net niet helemaal". Je was net niet constant genoeg, je wisselt hele mooie soepele overgangen af met een paar uit de categorie "beetje jammer" . Als je 't mixen nog weet te perfectioneren komt het vast helemaal goed.

thnx voor je support, ben best wel met je eens eigenlijk. ik heb nog steeds het gevoel dat ik elke week ietsje beter wordt. maar ben al aardig tevreden met je mening, nu alleen nog maar oefenen, oefenen en oefenen!

Old Post Jan-05-2003 19:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Tja, ik ben dus net zo lui als jullie ik heb dus ook nog niets opgestuurd. MAAR ik ga het echt doen hoor! Ergens in de komende tien jaar

Whehehe... dat kan dus nog wel ff duren

Trouwens, bedankt allemaal voor de vele felicitaties Geloof me, voor mij is het ook nog steeds oefenen oefenen oefenen hoor... Dat houdt nooit op

[edit]Was BasicBeats nog van plan om iets uit te zenden hiervan ofsow? [/edit]

Last edited by eieregooie on Jan-05-2003 at 21:16

Old Post Jan-05-2003 21:09 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > And the winner is..........
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAs Played by Guetta. Massive! [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDaft Punk - Veridis quo [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:21.

Forum Rules: