|
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Föresten... va fan ska man ha för kläder å dansa i ? Ja e egentligen rätt less på mina kläder, kanske man köper nåt på dan där nere i Amsterdam eller Utrecht...
Sen blire mys pys brallor i bussen |
TIPS!
ha skona SKOR, och byxor, ganska sval top/troja/linne whatever.,
sa blir det nog bra och lagom varmt o skont att dansa i.
inga javla glowstix bara 
hehehe.. dem gar bort!
|