Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Girl talk...
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Goldiluxe
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2003
Location: Amsterdam

jag forstar inte varfor alla oroar sig sa mkt om diverse.

plocka vad ni vill ha, nar bada kanner att man vill traffas igen da kan det bli en borjan pa nanting riktigt.


man kan ju faktiskt ha lite kul ocksa.

nar man val har hittat ratt ( sager inte att man behover leta, men man kan leka!), sa marker man det och da kommer det klaffa av sig sjalv.

vad som ar menat kommer att handa, varesig det betyder att man far leva hela livet ensam eller om man hittar nan och bada blir stortkara och sa sen gifter man man sig o hela faderittan!


ta for er av vad som finns, bryr er inte sa mycket om utseende ta vad som "kanns bra" eller vad som far dig att kanna dig bra.


det gor jag och det funkar kanon

Old Post Jan-26-2003 14:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Goldiluxe Click here to Send Goldiluxe a Private Message Add Goldiluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jre
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2000
Location: Jonkoping

Beauty Lies In The Eyes Of The Beholder ...

Old Post Jan-26-2003 14:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict



Registered: May 2002
Location: Stockholm

Tveksam om någon syftade på mitt utalande så står jag fast vid det, att jag inte skulle kunna vara tilsammans med någon jag inte finner attraktiv.
Detta lika lite som jag inte skulle kunna bli ihop med någon som jag inte kan tadel av ett intulektuelt utbyte med.



EDIT:
"säger inte att man behöver leta, men man kan leka!"

Detta säger en som inte gillar att bli lurade eller möta obesvarad kärlek

Last edited by AC. on Jan-26-2003 at 23:19

Old Post Jan-26-2003 23:01  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by AC.
Tveksam om någon syftade på mitt utalande så står jag fast vid det, att jag inte skulle kunna vara tilsammans med någon jag inte finner attraktiv.
Detta lika lite som jag inte skulle kunna bli ihop med någon som jag inte kan tadel av ett intulektuelt utbyte med.



EDIT:
"säger inte att man behöver leta, men man kan leka!"

Detta säger en som inte gillar att bli lurade eller möta obesvarad kärlek
Håller med dig totalt....
Den som säger att det bara är insidan som räknas snackar skit. imo
Det måste finnas en innre likväl yttre skönhet och nåt som gör att man verkligen gillar den här personen...

Till man hittar den där du vet som man vill va med så ser jag inget fel att hångla på krogen om man vill det eller ha skyddat sex med någon om det känns rätt just då.

Det betyder inte att man är ytlig och oseriös...


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Jan-26-2003 23:33  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights

Helt ärligt har jag tröttnat på allt vad relationer kvinna-man har att göra. Jag kommer aldrig att fatta det och jag har tröttnat på att bli bränd och utsatt för en massa sympatier. Har tappat all respekt för både det kvinnliga och manliga släktet... dvs mänskligheten. Så i fortsättningen kommer jag enbart vara anträffbar vid datorn, vid innebandyplanen och på dansgolvet och gud nåde den jävlen som försöker skapa en relation med mig bara för att vara trevlig...


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jan-27-2003 01:02  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Sweden
Love

hihihi, mysigt att alla visar sin feminina sida här

Old Post Jan-27-2003 06:54 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by Dioxys
hihihi, mysigt att alla visar sin feminina sida här
?

Känsliga sida menar du kanske ?


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Jan-27-2003 08:03  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Sweden

tänkte på typ girl talk okdå, känsliga sida

jag satt och väntade på centralen här i sthlm förra i tisdags och satte mig och väntade på tåget inne i själva centralhallen.. och börjar då och kolal på människorna som rusar omkring en rätt kul tycker jag!

så får jag då se en förjääävligt snygg brud i min ålder ungefär får direkt upp i skallen ändå "måste vara en riktig sthlms bimbo" (arroganta bimbos som tror dem lever, bokstavligt talat, bland stjärnorna)

hon försvinner sen och jag tänker inte mer på det efter det ser jag en massa turbojallas som går om kring i gäng och jag bara försöker undvika ögonkontakt efter ett tag så får jag se på en kille och börjar tycka lite synd om honom direkt alltså.. vet inte vad som var felet med honom riktigt, men hans ansikte var lite konstigt, oproportionellt, halva ansiktet var lite missbildat tror jag. första som kommer upp i skallen är ju "virgin for life" även han går iväg och jag tänker inte mer på det

jag går och köper en macka och sätter mig på bänken igen! och blir helt chockad.. tappar mackan på golvet och har minen gissa vilka som sitter och hånglar upp varandra på bänken mitt framför än?

det fick mig och tänka på den här tråden alltså alla diskussioner om att det är insidan som räknas!! jag vart helt varm, och visst lite äcklad också! men fan! det var lyckligt!

tack för mig, leverpastej!

edit: ursäkta stavfelen, för trött för att skriva snyggt

Old Post Feb-17-2003 00:16 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

hehehehe... trevlig liten berättelse det där.. *snyft*


___________________
Daniel

Old Post Feb-17-2003 00:27  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

ja de e vad jag har hävdat hela tiden men ingen tror ju på mig som vanligt


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-17-2003 00:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Girl talk...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed prog trance tune IDed [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDumonde vs Lange - "Memory" (JamX & De Leon Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:22.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!