jag forstar inte varfor alla oroar sig sa mkt om diverse.
plocka vad ni vill ha, nar bada kanner att man vill traffas igen da kan det bli en borjan pa nanting riktigt.
man kan ju faktiskt ha lite kul ocksa.
nar man val har hittat ratt ( sager inte att man behover leta, men man kan leka!), sa marker man det och da kommer det klaffa av sig sjalv.
vad som ar menat kommer att handa, varesig det betyder att man far leva hela livet ensam eller om man hittar nan och bada blir stortkara och sa sen gifter man man sig o hela faderittan!
ta for er av vad som finns, bryr er inte sa mycket om utseende ta vad som "kanns bra" eller vad som far dig att kanna dig bra.
det gor jag och det funkar kanon
Jan-26-2003 14:27
Jre
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2000
Beauty Lies In The Eyes Of The Beholder ...
Jan-26-2003 14:40
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Tveksam om någon syftade på mitt utalande så står jag fast vid det, att jag inte skulle kunna vara tilsammans med någon jag inte finner attraktiv.
Detta lika lite som jag inte skulle kunna bli ihop med någon som jag inte kan tadel av ett intulektuelt utbyte med.
EDIT:
"säger inte att man behöver leta, men man kan leka!"
Detta säger en som inte gillar att bli lurade eller möta obesvarad kärlek
Last edited by AC. on Jan-26-2003 at 23:19
Jan-26-2003 23:01
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by AC.
Tveksam om någon syftade på mitt utalande så står jag fast vid det, att jag inte skulle kunna vara tilsammans med någon jag inte finner attraktiv.
Detta lika lite som jag inte skulle kunna bli ihop med någon som jag inte kan tadel av ett intulektuelt utbyte med.
EDIT:
"säger inte att man behöver leta, men man kan leka!"
Detta säger en som inte gillar att bli lurade eller möta obesvarad kärlek
Håller med dig totalt....
Den som säger att det bara är insidan som räknas snackar skit. imo
Det måste finnas en innre likväl yttre skönhet och nåt som gör att man verkligen gillar den här personen...
Till man hittar den där du vet som man vill va med så ser jag inget fel att hångla på krogen om man vill det eller ha skyddat sex med någon om det känns rätt just då.
Registered: Aug 2001
Helt ärligt har jag tröttnat på allt vad relationer kvinna-man har att göra. Jag kommer aldrig att fatta det och jag har tröttnat på att bli bränd och utsatt för en massa sympatier. Har tappat all respekt för både det kvinnliga och manliga släktet... dvs mänskligheten. Så i fortsättningen kommer jag enbart vara anträffbar vid datorn, vid innebandyplanen och på dansgolvet och gud nåde den jävlen som försöker skapa en relation med mig bara för att vara trevlig...
Jan-27-2003 01:02
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
hihihi, mysigt att alla visar sin feminina sida här
Jan-27-2003 06:54
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Dioxys
hihihi, mysigt att alla visar sin feminina sida här
jag satt och väntade på centralen här i sthlm förra i tisdags och satte mig och väntade på tåget inne i själva centralhallen.. och börjar då och kolal på människorna som rusar omkring en rätt kul tycker jag!
så får jag då se en förjääävligt snygg brud i min ålder ungefär får direkt upp i skallen ändå "måste vara en riktig sthlms bimbo" (arroganta bimbos som tror dem lever, bokstavligt talat, bland stjärnorna)
hon försvinner sen och jag tänker inte mer på det efter det ser jag en massa turbojallas som går om kring i gäng och jag bara försöker undvika ögonkontakt efter ett tag så får jag se på en kille och börjar tycka lite synd om honom direkt alltså.. vet inte vad som var felet med honom riktigt, men hans ansikte var lite konstigt, oproportionellt, halva ansiktet var lite missbildat tror jag. första som kommer upp i skallen är ju "virgin for life" även han går iväg och jag tänker inte mer på det
jag går och köper en macka och sätter mig på bänken igen! och blir helt chockad.. tappar mackan på golvet och har minen gissa vilka som sitter och hånglar upp varandra på bänken mitt framför än?
det fick mig och tänka på den här tråden alltså alla diskussioner om att det är insidan som räknas!! jag vart helt varm, och visst lite äcklad också! men fan! det var lyckligt!
tack för mig, leverpastej!
edit: ursäkta stavfelen, för trött för att skriva snyggt
Feb-17-2003 00:16
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
hehehehe... trevlig liten berättelse det där.. *snyft*
Feb-17-2003 00:27
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
ja de e vad jag har hävdat hela tiden men ingen tror ju på mig som vanligt