|
Tiësto is nog zeker vet! Hij heeft gewoon een perfect gevoel voor de muziek, hij voelt het publiek perfect aan, en nu die voor zijn doen ook weer een ander soort nummer heeft geproduceerd(flight 643,wat overigens pas echt een lekker beuk nummer is) laat hij zien dat hij meer kan. Voor mij persoonlijk blijven de wat melodieusere trance nummers het beste maar ook een nummer als "utah saints-lost vagueness" (oliver lieb's main mix)is heerlijk, komt overigens ook op magik 7.
Wat betreft magik 7, daar ben ik persoonlijk zeer teleurgesteld in, niet kwa platen keuze maar meer in de release datum! het duurt nog wel 2 maanden (18 july) voor hij uit komt terwijl tiësto die nummers al 2 maanden GELEDEN draaide, dat is dus wel een beetje jammer vind ik. Dus black-hole....-> breng die cd NU uit!
Verder over zijn draai stijl.... nog steeds echt heerlijk en wanneer je tiesto op qontact kut vond luister dan maar eens naar (!bijvoorbeeld! er zijn meer heerlijke momenten!) 21 minuten en 14 seconden! Wow, it blows your speakers!
Ook het feit dat hij er nu nog af en toe Yahel met Voyage daarheen vlamt is perfect naar mijn mening(ja dat is mijn mening,haha).
Verder iedere dj draait in zijn gigs die in de zelfde periode plaats vinden,vaak wat de zelfde nummers, dus verwacht niet iedere week een totaal andere set.
Tot slot allemaal lekker genieten van Tiësto in de Danssalon op vrijdag 1 juni!
Partyparty!
|