|
| quote: | Originally posted by TimeportE
check de thread in music discussion tijs, of the link van glanis hierboven.. je bent btw 2de geworden, toch goed of niet (ook al zei je dat je ging winnen! ) |
Yep.. 2e ben ik ook blij mee hoor jongens!! Ik ben toch met overgrote voorsprong 1e geworden van alle Holland TAs!
lijkt me wel cool om de volgende contest te maken, maar dan word hij net als TOCO zei... 'veeeel moeilijker'
thanxx again boys!! 
ik hou mijn titel ook gewoon: *'Tijs aka Walking-Tracklist'*

___________________
|