Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dood op IRC ...Overdosis
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Donna
Is echt manne-eigen btw,uitzonderingen daargelaten ofcuz

"ik zeg wel niks meer want ik doe toch niets goed"

Vreselijk trieste eigenschap

sorry hoor maar hier benk het dus nie mee eens...dit heeft nix te maken met geslacht maar met karakter lijkt me

Old Post Feb-06-2003 00:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Om even terug te komen op het onderwerp...

Ik heb die log niet gelezen, alleen het stukje op die site van NY Daily News en hier... Maar als je het mij vraagt was die Ripper gewoon een domme lul... ongeacht het feit of dat hij daar zelf wat aan kon doen of niet...

Old Post Feb-06-2003 05:28 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

helaas heb ik de log files niet gelezen,ze staan niet meer op die site...

ik denk wel dat dit een goede afspiegeling is van wat internet voor invloed kan hebben op sommige groeperingen now a days..

Als er btw al schuldigen moeten worden aangewezen zijn het wel de ouders van de dude en de arts..

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Feb-06-2003 07:02 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

No way,ook de ouders niet,als ppl niet willen dat mensen iets aan ze zien,laten ze ook niks zien.

Als ppl aandacht vragen,laten ze wel steken vallen

2 Teknikol: Ik geef mn mening over mannen uit eigen ervaring,net zoals de heren dat over onze sexe doen
Hoeft ook niet te betekenen dat ALLE mannen het doen,want zoveel hebben er geen deel van mn leven uitgemaakt

Ik geef mn mening of uit ervaring of door kennis.
Kennis doe ik op door te observeren/analyseren dan ga ik s ff met mezelf discussieeren over de getrokken conclusies,en na bepaalde tijd doe ik ook nog eens een rondje evalueren,soms isset snel duidelijk,maar t komt ook voor dat ik deze procedure een aantal keer herhaal,pas als ik zeker van mn zaak ben geef ik mn beoordeling en/of kritiek.

Je dacht toch zeker niet dat ik over 1 nacht ijs ging huh?

Last edited by Donna on Feb-06-2003 at 08:49

Old Post Feb-06-2003 07:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25987

Check dit.............

Old Post Feb-06-2003 11:01 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25987

Check dit.............

Old Post Feb-06-2003 11:01 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

Erm, Uitermate boeiende discussie hier!

Ik ben het grootendeels met Donna eens, behalve dat mensen die zich (gedeeltelijk) isoleren of buitensluiten in de wereld niet mee kunnen met de huidige samenleving.
Wel is het meestal het geval dat er iets is WAAROM ze zich ''verbergen'' achter het internet.. Het internet is zeker een verschuilmiddel, dat wil zeggen dat je er geen lef voor nodig hebt om er naar toe te gaan (jah. dit klinkt misschien raar in de oren van iemand, maar er zijn een hoop mensen die zich niet op hun gemak voelen tussen massa's mensen te lopen (tegenwoordig helemaal al niet, met al dat geweld ensow))..

Ik heb de logs niet echt gelezen, sommige stukkies wel.. Maar om nou toch die 'chatvrienden' aan te klagen vind ik nergens op slaan.. Iedereen die een beetje bekend is met IRC, die weet dat er ook veel lol getrapt wordt daar, en als er een begint de rest mee gaat.. Nou zal het wel zo zijn dat er enige mensen die daar zaten doorhebben dattie serieus bezig was, maar dat terzijde. Die gast had idd (zoals Donna al zei) van te voren ''geplant'' wat ie zou gaan doen, en door aanmoediging van mensen rond em heen (die hem dus misschien wel over het randje duwde), maar dit lijkt me dus niet iets, wat je ineens spontaan verzint omdat iedereen om je heen zegt dat je meer moet nemen..

Over ouders: meestal hebben ouders helemaal niets meer te zeggen, en zijn ook heel erg onwetend wat dat betreft. Die gast was een computerexpert (volgens FOK), dus die ouders weten niet anders dan dat zijn leven achter de computer is, die vragen daar niet naar, dat is zijn werk.. Aangezien die ouders daar helemaal niet mee opgegroeid zijn weten die waarschijnlijk niet wat voor schade het aan KAN richten..

Old Post Feb-06-2003 11:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

quote:

2 Teknikol: Ik geef mn mening over mannen uit eigen ervaring,net zoals de heren dat over onze sexe doen
Hoeft ook niet te betekenen dat ALLE mannen het doen,want zoveel hebben er geen deel van mn leven uitgemaakt

Ik geef mn mening of uit ervaring of door kennis.
Kennis doe ik op door te observeren/analyseren dan ga ik s ff met mezelf discussieeren over de getrokken conclusies,en na bepaalde tijd doe ik ook nog eens een rondje evalueren,soms isset snel duidelijk,maar t komt ook voor dat ik deze procedure een aantal keer herhaal,pas als ik zeker van mn zaak ben geef ik mn beoordeling en/of kritiek.

Je dacht toch zeker niet dat ik over 1 nacht ijs ging huh?

ja ach ik leef dan wel wat jaartjes minder dan jij, maar toch is het zo dat je deze eigenschap ook bij vrouwen ziet hoor, en dit keer spreek IK dan uit ervaring
Ik wil gewoon zeggen dat (de meeste) mannen in jou milieu dan zich misschien dan zo gedragen, maar dat wil niet zeggen dat dat ook zo is.
Het feit dat pjotrg zo reageerde, heeft puur te maken met zijn mentaliteit (no offence) , een karaktereigenschap dus. Iedereen heeft een andere mentaliteit, dat staat los van welk geslacht je bent.

slechts mijn visie

Last edited by Teknikol on Feb-06-2003 at 12:02

Old Post Feb-06-2003 11:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Lieve Teknikol: Ik zet niet voor niks in mn replies *uitzonderingen daargelaten* En dat ik reply vanuit MIJN ervaring en/of kennis die ik opgedaan heb

Ik zou never iedereen als hetzelfde type beschouwen

Old Post Feb-06-2003 12:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

2 Tom:
Jij snapt wat ik bedoel,kijk,en de dudes die toekeken,hebben ook altijd nog iets in zich gehad van "naah tis niet waar wat hier gebeurd"
Mensen hebben dat soort gedrag ook vaak met ongelukken oid,dat ze "ongeloof" voelen en dus doen alsof t r niet is.
Er zijn mensen die keihard gaan lachen van de zenuwen als er een erg ongeluk gebeurd omdat ze t niet diggen,hier kun je echt niemand de schuld van geven.

En idd,ouders weten zo weinig af van wat er zich allemaal afspeelt in dit wereldje,of worden gerustgesteld door hun "verstandig" pratende zoon/dochter.
Een verslaving kunnen mensen ZOOO goed verstoppen,u dont have a clue..

Teenagers zijn lopende tijdbommen,een vat boordevol emoties wat elk moment kan overstromen,ligt er maar net aan wat de laatste druppel is.
Ze moeten begeleid worden zonder dat ze t voelen,en ja ik denk hier vaak over na,ik observeer heel veel,want mijn kids gaan ZEKER tot de risicogroep behoren na alles wat ze op zeer jonge leeftijd voor hun kiezen krijgen.
Dus idd,ik verdiep me enorm in gevoelslevens en emoties,en ik haat oneerlijk gedrag,je wordt vanzelf selectief in mensen die je toelaat in je leven en welke je afstoot.

De wereld die internet heet geeft zo enorm veel oneerlijke afspiegelingen van mensen.
Beloftes zijn zo makkelijk gemaakt met je letterbak,mensen zeggen dingen die anderen willen horen op die manier,het is zo'n eng fenomeen.
Het ware leven zo leven is een veel moeilijkere taak,pas als je irl kunt waarmaken wat je op internet uit je vingers pleurt ben je wat mij betreft eerlijk bezig.

Zo niet,dan is iemand een fictief beeld voor een ander,waar heel wat nare dingen door kunnen gebeuren..

Old Post Feb-06-2003 12:55  Netherlands
Teknikol
terug uut 'de west'!

quote:
Lieve Teknikol: Ik zet niet voor niks in mn replies *uitzonderingen daargelaten* En dat ik reply vanuit MIJN ervaring en/of kennis die ik opgedaan heb

Ik zou never iedereen als hetzelfde type beschouwen

uitzondering daargelaten vind ik een btje te min klinken: zo van, normaal gesproken heb je als man die eigenschap, en dan is er nog een kleine minderheid die anders is.

maja laten we er maar over ophouden, dit is een btje off topic en alles wat ik zeg is tochnie goed

Old Post Feb-06-2003 12:55  Netherlands
Donna
Elitist

Hey,we hebben at least de gezamenlijke Sarah liefde

Das toch ookal weer wat huh?

Old Post Feb-06-2003 13:19  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dood op IRC ...Overdosis
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId#2 [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRainbox - Seed, Scattered (Dub Foundation mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:43.

Forum Rules: