|
|
|
|
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Njaah psies,en t kan echt lang aan bij me,is ook niet altijd zo geweest maar heb de laatste jaren FLINK geduld gehad met ppl.
Ik weet van mezelf dat ik iemand waarvoor ik wat voel,kan relatie,vriendschap of whatsoever zijn veel quality time wil en kan geven,enige wat ik ervoor terugwil is de helft in return,maakt mij al happy.
Als zelfs de helft teveel wordt begint mijn maag zich in rondte te gooien en at the end kots ik de persoon gewoonweg uit.
Maar dan is er in de tussentijd al meer dan genoeg gebeurd.
Ik beschouw mezelf niet als "normaal" ok,maar ppl vinden dat abnormale juist flex,ALS ze ervoor kiezen met me om te gaan,want is niet altijd easy met mij,verre van dat,maar vrouwendingen doek niet aan,kleding pas ik thuis,1 winkel is meer dan genoeg,onzeker ben ik misschien op een aantal vlakken net als iedereen maar geen hond die ongevraagt te zien krijgt.
Ik wil gewoon kwaliteit om me heen qua ppl,en geen mensen die wel energie van me willen trekken en me leeg achterlaten.
Dat heb ik nu wel s gezien.
|
Feb-06-2003 15:10
|
|
|
 |
 |
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Teal'k
RAAAAAAAAAAHHH, met vrouwen de stad in, das echt hell  die moeten altijd overal kijken, overal naar binnen ('o god, was ik maar in een dorp gaan wonen'), na een uur kijken, "Nee, dit is het toch niet" grrr.. |
ghehe heb je gelijk in het is een ramp ja, maar ik ben er achter gekomen dat zonder vrouwen de stad in gaan ook niet werkt.
Op een of andere manier hebben ze een extra kleding zintuig ofzo, ik zie de kleren die ze er uiplukken gewoon niet hangen.
Conclusie: Het is zowiezo een ramp om te winkelen, met of zonder vrouwen. Alleen met vrouwen kom je ook nog met kleding thuis.
|
|
Feb-06-2003 15:14
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Winkelen is horror,paskamers zijn te klein,er hangt teveel onzin,in 1 woord,tis kut.
Meestal check ik ff hoe de maat "eruit ziet" als t me wat lijkt neem ik t gewoon mee,boeie,meestal past t ook nog wel.
1 winkel qua broeken,dan weet je psies welke maat je moet dus snel klaar.
Winkelen doe je als t ECHT moet,t liefst alleen,of iemand die ook doorloopt en niet nog dit en dat moet hebben.
Onderwijl trek je wat uit de muur oid als er honger is,maar liever gewoon wat meenemen voor thuis.
Sja voor mannen is een vrouw meestal wel noodzakelijk om mee te nemen want mannen (en dus weer niet alle) hebben gewoon niet door dat andere dingen dan vorig seizoen ze ook staan.
Is ook nie erg,k vinnet best,als we maar snel klaar zijn
|
Feb-06-2003 15:26
|
|
|
 |
 |
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002
|
|
|
Feb-06-2003 18:29
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:29.
Forum Rules: