|
| quote: | Originally posted by Stivvekk
Ik vind dat K-Otic absolute tyfusmuziek maakt en als iemand (lees: volwassen man) moet janken omdat ie geen nieuwe tyfusmuziek meer krijgt, dan vind ik die persoon een absolute loser. En als Eye-Riz vindt dat andere het recht op een eigen mening niet hebben ben ik blij dat mijn recht op meningsvrijheid niet door haar bepaald wordt maar door artik 7 van de grondwet welke mij het recht geeft om mijn eigen mening er op na te houden, zolang ik maar niet discrimineer op ras, sexuele voorkeur of geloof. Zolang deze jongen tot het zelfde geslacht en ras als mij behoort en ik niks over een eventueel geloof kan achterhalen kan mij dus niets verweten worden als ik deze gozer een zielig stukje mens vind, ook al kan ik deze stoere militair verder niet beoordelen aangezien ik maar één simpel (maar wel hilarisch) plaatje heb.
Kort samengevat: ik lach hem gewoon uit, wat anderen daar dan ook van vinden. Niet zo moeilijk daar over doen s.v.p.. |
eerst eens beter lezen... ik heb het nooit over recht van meningsuiting gehad, ik had het erover dat persoon X niet het recht had om iemand UIT TE LACHEN.
Verder: ik hoop dat het ooit goed met je komt 
|