Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > tatuering/piercing
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Vizay
har hört att de ska vara djävulskt skönt om ens partner har hål i tungan (alltså typ kula eller nått i den stilen)

nån som kan bekräfta?

har jag också hört....
har även fått andra tips av steve... typ att lyssna på trance medan man.. ehmm.. typ... dricker cola i sängen.. eller nått

men jag träffar aldrig tjejer som gillar trance.. har träffat typ en brud, men hon hade ju pojkvän... försökte, men hon va fast vid pojkvännen.. schobbigt

blev hel lack på mina polare nu också... ville till ett ställe... va helt inne på att fixa brud och så.... måste vara på ett speciellt humör för det liksom.. går inte alltid... men nu var jag verkligen på humör och helt inne på det.. men alla ville ju bara till ett hel boring ställe... blev ju skit sur.. och dem ville dra hem tidigt också.. vill ju inte alls det..... sitter och messar nu i hopp om att nån trevlig skäl skall svara... *snyft*

e ju ensam hemma också

Old Post Feb-16-2003 02:16  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by dbl
[...] men alla ville ju bara till ett hel boring ställe... blev ju skit sur.. och dem ville dra hem tidigt också.. vill ju inte alls det [...]

Ju, känner igen det. Känner inte många som lyssnar på trance eller skulle gå med på att dra till ett ställe där de lirar trance. Istället vill de typ lyssna på 60-tals pop/rock. Och att dra ensam ngnstans e ju inte kul heller.

Old Post Feb-16-2003 13:22  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Låter Rocky göra ett inlägg i debatten!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-02-2003 23:12  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Jag har den där samlingsboken Aendy! har tänkt så jävla lägne att jag skulle scanna in infrån den!! Fett me najs

quote:
har även fått andra tips av steve... typ att lyssna på trance medan man..

Det där är inget tips,.,,det är en självklarhet! Trance musik under tiden har alla mina tjejer fått stå ut me

Old Post Mar-03-2003 06:45 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Jag har den där samlingsboken Aendy! har tänkt så jävla lägne att jag skulle scanna in infrån den!! Fett me najs

Det där är inget tips,.,,det är en självklarhet! Trance musik under tiden har alla mina tjejer fått stå ut me

men det finns ju aldrig tjejer som gillar trrraaannnccceeeee.
och dem tjejerna jag träffat som gör det har ju redan pojkvänner visar det sig... hmmmmm

Old Post Mar-03-2003 15:11  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by dbl
men det finns ju aldrig tjejer som gillar trrraaannnccceeeee.

och? My way or the highway vare hemma hos mig alltså haha
Sen när man är hemma hos dom kanske man får stå ut med lite skitmusik, helt klart värt det för att få trycka på dom lite trance

Old Post Mar-04-2003 06:45 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
morakickers
doncel achiever

Registered: Jun 2001
Talking

jag har, samma som mina två småsyskon. vi har ritat den själva och den symboliserar vår vänskap.

tycker också att det gått lite inflation i att alla har tatuering som kanske inte alltid betyder så mycket för dem.

Old Post Mar-04-2003 20:50 
Click Here to See the Profile for morakickers Click here to Send morakickers a Private Message Add morakickers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
morakickers
doncel achiever

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
och? My way or the highway vare hemma hos mig alltså haha
Sen när man är hemma hos dom kanske man får stå ut med lite skitmusik, helt klart värt det för att få trycka på dom lite trance

mina flickvänner har alltid börjat gilla trance... utom en som redan diggade det stenhårt (de finns!!)

gäller bara att börja soft, mycket sång och snälla melodier. då kan man senare dra på med progressive/tribal house etc, bara de vant sig vid själva grejen och faktiskt börjat gilla det.

bra tips på nybörjarlåtar:
seriösa remixar på mainstreamgrejer (ex kylie minogue, finns bra remixar)
gigi d'agostino - i'll fly w you
kosheen - catch, hungry
paul oakenfold - southern sun
pvd remixarna på saint etienne (bäst är tell me why)
gabriel & dresdengrejer
delerium - silence (dj tiesto in search of sunrise mix)

hehe... glorie m fl tjejer - har ni ngt bra tips på hur man "omvänder" en kille som inte upptäckt trance/house?

Old Post Mar-04-2003 20:56 
Click Here to See the Profile for morakickers Click here to Send morakickers a Private Message Add morakickers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Wink

quote:
Originally posted by morakickers
jag har, samma som mina två småsyskon. vi har ritat den själva och den symboliserar vår vänskap.

oj...det låter fint...har ni den på samma ställe alla tre?

hmm...måste tänka lite på den där frågan alltså...ja har inte direkt omvänt nån kille...(som synd e) Jo, en kanske....han fick se trancevideos från Dancevalley och Sensation tror ja... vet inte om han spela "omvänd och fanatisk" för min skull eller om han menade det.. sen tror ja att om man har möjlighet att ta me en person på riktig fest i holland.. (lite svårt kanske) hehe.. men Nordlight här på forumet berättade ju för ett tag sen om en av sina kompisar som blivit frälst när han gick på Trance Energy (alltså på sin första trancefest) snacka om att slå på stort weeeeeeeeeee

hmmm....men aa??? nu på fredag förresten.. ska ja frälsa en killkompis vi ska gå på Klubb Konkret i LKPG. alltså studenternas tranceklubb som hålls en gång i månaden weeeeeeeeee
hoppas han gillar det då blir ja glaaaaa. han har till och med köpt kläder på Saturn hehehehe.... för att han tycker det e snyggt alltså

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-04-2003 21:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Reveal, du piercade väl praktiskt taget din tunga idag. Hur gick det egentligen, du såg lite blek ut ett tag.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jul-02-2003 20:09  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Reveal, du piercade väl praktiskt taget din tunga idag. Hur gick det egentligen, du såg lite blek ut ett tag.

jo, gick ju nästan rakt igenom... men när det väl slutade blöda så var det rätt lugnt, läker ju som tur är väldigt snabbt i munnen... en liten bit kommer att lossna, hoppas den inte är så viktig

Old Post Jul-02-2003 20:24 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Det är väl farligt att pierca snoken va?
Massa nerver och tårkanaler ligger där har jag hört?

Jag kan tänka mig en Labret.

One of the few ones left

Old Post Jul-02-2003 22:58  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > tatuering/piercing
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Judge Jules ID ? [2009] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & jones - "Fragile" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:13.

Forum Rules: