|
| quote: | Originally posted by DjChook
ואני אשאל את אח שלי,
למרות שאני כבר לא בטוח עם הוא במורן או במיתר
בכל מקרה, אני לא חושב שהוא בפיתוח, כי למשל המילואים שהוא עושה הם בשטחים
כי עכשיו הרי כל החיר זה שטחים, בלי הרבה אידיאולוגיה,
הרי כולם יודעים שברגע המלחמה בחזיתות שבשבילם מורן / מיתר קיימת, הם יפסיקו, ויעשו את מה שהם צריכים
בכל מקרה תודה מורן שהבהרת לכולם, שיש לי קצת מושג בצבא
|
מורן ומיתר זה אותו הדבר בבסיס רק שמיתר יש להם ציוד יותר חדש וכולם מקבלים מקוצרים
גם היעודי
ואת השירות בשטחים היעודי עושים בדיוק כמו הסיור אני חושב
אני אברר עם אח שלי
ואתה צודק בקשר לקטע של החזיתות הם יתפנו מהשטחים
אח שלי התקשר להגיד שהוא לא יוצא סוף שבוע הבא כי מחזירים אותם לצפון בשביל להתארגן לקראת המלחמה ומוציאים אותם איזה 4 חודשים לפני מג'נין
|