Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De aanstaande oorlog in Irak?
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000

Concluderend (uit alles wat ik gelezen heb hier) zijn we het er over eens dat en saddam en bush wegmoeten (das op zich al mooi).. Vergeet ook niet dat dus het gros van de amerikanen op bush hebben gestemt als president (Bedankt!! ) en dus eigenlijk bush niet als enige schuldig is mocht het ooit zo ver komen als WO3. Toch valt me op dat het gros van de americanos nog steeds voor oorlog is (uit peilingen).. Doet me denken aan een jochie van 16 die o zo graag aan oorlog wil deelnemen, en als zn been erafgeschoten is huilend zo snel mogelijk weer naar huis wil.. Nu willen, strax willen terugkrabbelen.. Naar mijn mening kortzichtig..

Verder over het algemeen denk ik dat het weer zon koude oorlog strategie gaat worden.. Je moet echt DOM zijn wil je met nucleaire wapens gaan aanvallen!! (nou kan je zeggen, bush is dom.. maar ook hij heeft ''adviseurs'' die em dat wel uit zn hoofd praten).. Maar om nou te zeggen dat het op dit moment alleen over dreiging gaat door troepen naar het midden-oosten te sturen, weet ik niet of dat zo het geval is.. Er heers(ch)t over de gehele wereld van die spanningen, en ik vrees het ergste als america gaat aanvallen, want wie weet gaat het dan ook fout lopen in Israel, Korea en andere delen van de wereld..

Toch blijft het een moeilijke situatie, waarbij meerdere dingen meetellen dan alleen olie, of saddam..

Old Post Feb-13-2003 12:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

gister op tv grootste gevaar op de wereld:

irak:....36%
n-korea:.7%
VS:......39%

.

Old Post Feb-13-2003 12:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stivvekk
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by arj1o1
gister op tv grootste gevaar op de wereld:

irak:....36%
n-korea:.7%
VS:......39%

Dit soort resultaten verklaart waarom ik zo tegen straatinterviews en enquettes ben, wat weten de meeste mensen nou van de detail van wapens en militaire structuur van landen af...

Ik denk dat je liever door de VS bezet wordt dan dat je saddam over je heen krijgt (bovendien krijgt de familie van palestijnse zelfmoordterroristen 35,000 dollar als 'beloning' van het iraakse regime, als hij echt zo geintresseerd is in het welzijn van de palestijnen zou hij die 35,000 dollar wel aanwenden om daar eens fatsoenlijke huizen en riolering, waterleidingen e.d. voor die mensen te financieren, ipv terrorisme).

N-Korea zou trouwens een veel hoger percentage moeten hebben.

Old Post Feb-13-2003 16:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stivvekk Click here to Send Stivvekk a Private Message Visit Stivvekk's homepage! Add Stivvekk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De aanstaande oorlog in Irak?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackyet another track to id... [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPapacha - Benimussa (Extended Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:39.

Forum Rules: