|
Concluderend (uit alles wat ik gelezen heb hier) zijn we het er over eens dat en saddam en bush wegmoeten (das op zich al mooi ).. Vergeet ook niet dat dus het gros van de amerikanen op bush hebben gestemt als president (Bedankt!! ) en dus eigenlijk bush niet als enige schuldig is mocht het ooit zo ver komen als WO3. Toch valt me op dat het gros van de americanos nog steeds voor oorlog is (uit peilingen).. Doet me denken aan een jochie van 16 die o zo graag aan oorlog wil deelnemen, en als zn been erafgeschoten is huilend zo snel mogelijk weer naar huis wil.. Nu willen, strax willen terugkrabbelen.. Naar mijn mening kortzichtig..
Verder over het algemeen denk ik dat het weer zon koude oorlog strategie gaat worden.. Je moet echt DOM zijn wil je met nucleaire wapens gaan aanvallen!! (nou kan je zeggen, bush is dom.. maar ook hij heeft ''adviseurs'' die em dat wel uit zn hoofd praten).. Maar om nou te zeggen dat het op dit moment alleen over dreiging gaat door troepen naar het midden-oosten te sturen, weet ik niet of dat zo het geval is.. Er heers(ch)t over de gehele wereld van die spanningen, en ik vrees het ergste als america gaat aanvallen, want wie weet gaat het dan ook fout lopen in Israel, Korea en andere delen van de wereld..
Toch blijft het een moeilijke situatie, waarbij meerdere dingen meetellen dan alleen olie, of saddam..
|