|
| quote: | Originally posted by s-case
Som du skrev tidigare, du har aldrig varit på något som Fokused arrangerar. Jag kan lova dig ljudet kommer vara det minsta problemet.
Fokused har full koll på både lokalen och använder sig enbart av proffsiga företag för att rigga ljud/ljus/laser. Det är inte tal om att någon kille tar med sig sina högtalare hemifrån.
Med någon form av verklighetsförankring så borde du förstå att hyra globen skulle kosta mer pengar än vad du någonsin kommer äga själv.
Dessutom finns det nog inte så mycket mer än 3000-4000 personer som är aktiva klubbesökare i Sverige inom denna Genre.
Att det kostar 400kr är inget konstigt, Om du bara hade en aning om hur mycket det kostade att arrangera en fest av denna storlek så skulle du tänka annorlunda. Att boka Tiesto & Gielen + ett antal andra DJs är inte direkt gratis. Lägg sen till kostnader för Ljud/ljus/laser/flyers/hotell/flyg/transporter/vakter/barpersonal/lokalen/mat m.m /okej jag fattar också att det kostar att ha så bra
dj som Tiesto & Gielen sammt ljus och ljud kostar rätt mycket
p,s är det nogon som vet om nogon från tranceaddict kommer vara där?
Jag är arbetar själv inte med Fokused men vet hur hårt dom grabbarna jobbar för att alla ska kunna gå på bra fester, Tror dom flesta här kan intyga det också. Ingenting är gratis i den här världen. Så sånna här dumma inlägg hoppas jag slippa se i fortsättningen. |
/va dumma inlägg vad menar du med det? du skriver att du inte jobbar
för Fokused.
Så jag förstår inte varför du blir så uppröd?
alla har väl rätt till det fria ordet eller?
tycker fortfarande att Fokused borde köra på Göta Källare, Folkungagatan 45, eller Stacy (Regeringsgatan 61), Stockholm
eller Münchenbryggeriet, Stockholm där dom har kört förut
och det har funkat i allla fall nu säger jag inte
att det inte kommer att funka i nacka
men tänk alla platser jag har nämt ligger i city och har bätter
möjlighter till att ta sig hem via buss eller tunelbanna
i nacka så går det inte så många bussar vid 06 tiden
en buss i timman om jag inte minns fel rätta mig om jag har fel
skäll inte tack, det räcker med att säga att jag hade fel
ok?
|