Originally posted by DjChook
רועי אתה ח-ו-ל-ה נ-פ-ש
חחח
משחררים סטים משם מעניינים ?
(גילן וקוסמיק מעניינים אותי)
שחררו כבר את כל האלה ששודרו
מומלץ הקוסמיק וסייגנוס אקס!!
כל השאר לא חובה... רק אם יש לך זמן ומקום לשרוף
למרות שיופ נחמד למדי.. בטראקים לא במיקסוס...
___________________
.
Feb-16-2003 13:43
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
וואי אתמול ששמענו את הסטים השתתפתי בכתיבת הטראקליסטים במיין דיסקשן
כל שניה וחצי שמתי פוסט שהיה טראק חדש
נוספו עוד איזה 100 פוסטים
אז אם אני עוד שניה ב 10000 אז אל תתפלאו
___________________
.
Feb-16-2003 13:56
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וואי אתמול ששמענו את הסטים השתתפתי בכתיבת הטראקליסטים במיין דיסקשן
כל שניה וחצי שמתי פוסט שהיה טראק חדש
נוספו עוד איזה 100 פוסטים
אז אם אני עוד שניה ב 10000 אז אל תתפלאו
מה לגבי
EDIT ?
___________________
Never again.
Feb-16-2003 17:03
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
מה לגבי
EDIT ?
אחי כל שניה דופקים שם 14 פוסטים...
אז אף אחד לא שם לב על אדיטים...
בקושי שמו לב לפעמים שכתבתי שם של טראק והם אמרו שצריך לזהות אותו
___________________
.
Feb-16-2003 17:21
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יא שרוט זה היה התכנון...
שהם רק חצי שעה יהיו...
תסתכל בלוח זמנים
כאילו דאאאאאההההה
ברור שידעתי - עדיין אכזבה !!!
היה סט עננננק ...
אבל כולה 25 דקות ועוד חמש דקות של פתיח מעצבן !
שלוש טראקים זה היה כל המופע !
הם היו האטרקטיבים של הערב לדעתי ...
טראק הראשון קלאסיקה ענקית ...
יופ גם היה סבבה ובאמת עירבב קלאסיקות
אבל המיקסוס גרוע ואין קשר בין שום טראק למישנהו ...
איזה שפה גבוהה אני ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Feb-16-2003 18:37
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
וואי
איזה אכזבה
אתמול נרדמתי מהר ולא שמעתי כלום
אני מוריד עכשיו את הסט של קוסמיק
הם הביאו אותה בגדול כמו תמיד
:P
Feb-16-2003 18:44
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by NyKoN
וואי
איזה אכזבה
אתמול נרדמתי מהר ולא שמעתי כלום
אני מוריד עכשיו את הסט של קוסמיק
הם הביאו אותה בגדול כמו תמיד
:P
אני מוריד את של סייגונס
חייב לשמוע את הקטע בטראק הראשון שוב !!!
איזה קלאסיקה !!!!!!
אורנג' ט'ים לשלטון !!!
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Feb-16-2003 18:48
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
מה זה מורידים
זרקו עצם אנשים
___________________
Never again.
Feb-16-2003 18:52
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
מה זה מורידים
זרקו עצם אנשים
תשיגו לי פאב אני מפקסס
Feb-16-2003 18:56
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
האמת זה פשוט היה חרא הופעה ...
טראנס אנרג'י סאקס !
היחיד שהדהים - סייגונס איקס !!!
אבל רק 25 דקות ... ביזיון !
ויופ לא שמעתי הכל אבל ממה ששמעתי הוא בחר טראקים באופן
טוב ועירבב קלאסיקות כמו שאני אוהב אבל מיקסס גרוע ...
כנסו לפה חבר'ה תיראו איך קוטלים את הארוע בחו"ל ...
EDIT - עכשיו אני שומע את הסט של סייגונס
הקהל שם מתופצץ פשוט מדהים
חייב לראות את הקטע שהקהל הבין איזה טראק זה הראשון
יש לי דמעות בעיניים ...
עודד - איזה יופי היה אתמול אה ?
פשוט טראק מטורף
כל הצעירים פה שיישמעו ויידעו איך טראנס צריך
להישמע !!! כמה זבל יוצא היום אלוהים ...
איזה טראק !!! מאאאריצצצצההה
הכינורות.... המנגינה ....
אורגזמה טהורה
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Last edited by luckystrike on Feb-16-2003 at 19:28
Feb-16-2003 18:58
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
אני שומע עכשיו סיגנוס..
רק ההקדמה זה איזה 10 דקות
:/
עוד מעט אגיב
EDIT:
נשמע טוב+
הטראק השני מצוין
Last edited by NyKoN on Feb-16-2003 at 19:49
Feb-16-2003 19:38
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
אחחח שמעו לדעתי דווקא יוהן חילן הביא סט סבבה לא יודע מה איתכם.. Fingers Burnt - Legoland
קטע אדיר!!!
יופ הביא קטעים ישנים בטירוף שלדעתי לא מתאימים לרייב כזה גדול אבל היו לו כמה יציאות טובות והמיקסוס שלו היה סביר!
היה צחוקים להשאר ער כל הלילה ולדבר במירק בזמן השידור
צריכים לעשות את זה שוב מתישו
ומורן, אנשים פה לא מכירים את
MAURO PICOTTO - LIZARD...
עודד ורועי חשבו שזה בינארי פינארי