|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Vnatic
Donkey Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Mensen, ff over Cygnus X, de "Tenth Edition super special Live-Act"...
Die lui waren er dus gewoon niet eens!!!!
ik stond ongeveer 5 meter van de booth af, dus ik mag toch wel denken dat ik ze had gezien, maar de eerste persoon die ik heb gezien ( op wat cameramensen na ), was Joop, die zich aan het voorbereiden was.
WHAT A RIP OFF!! dit was zo'n speciale live-act, dat hij niet eens live was!
verder:
Tomcraft hoort niet thuis op trance energy
( alhoewel, hij draaide kernkraft.....hmmmmmmm..... )
Joop was redelijk, alleen hij begon niet zo goed, einde van zijn set daarentegen, damn!
Gielen bouwt altijd wel een feestje, alleen die laatste plaat???
( Ik zag die Nic Chagall ofzo van Cosmic Gate naar Johan toe lopen, om aan te geven dat hij zijn laatste plaat moest gaan draaien, vervolgens zet hij dus die red hot chilli poppers op... die Cosmic Gate gast kijkt hem echt zo aan van WTF!?!? was wel lache...)
Cosmic Gate was hoogtepunt....
De WC's, oma's en 'Ik-ben-breed-dus-ik-mag-alles-figuren' waren de dieptepunten....
Feb-16-2003 22:45
|
|
|
 |
 |
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001
|
|
|
Nou laat k ook maar es mn zegje doen hierover
Dj Jean niet gezien vanwege allemaal ellende met het parkeren en by de jassen etc... niet dat k em graag wilde meemaken of zo 
Tomcraft vond k zwaar zuigen ... k had er best wel veel van verw8 want veel van zn producties vinnik wel vet (oa Prosac, Loneliness, Silence, Koyaanisqatsi etc.). Echt k*tmuziek op een paar nummers na
Cygnus X vonnik het meest TRIESTE 'live act' dat ik ooit heb gezien!!! Het leek wel gewoon of Winamp aan stond en die 3 nummers in playlist stonden . Hoe durven ze dit een liveact te noemen als er helemaal niemand op het podium staat!! verder was t vuurwerk ook nie spectaculair of zo, met oud het nieuw had ik veel vetter spul
Joop draaide heeeeele lekkere nummers, jammer dat het mixen niet altyd even goed ging... vonnet geweldig hoe hy klassiekers met nieuwe nummers combineerde in zn set! Aan t eind werd er een SUPERNUMMER gedraaid, Marcel Woods - Serenity heet ie geloof k, maar op de tracklists staat de mix fout... weet iemand wat wel de goeie is?
Johan Gielen daar ben k nooit echt een fan van. Hy draait nie slecht of zo, maar al die hype om hem heen begryp k nie echt.. Heb een half uur of zo van hem meegemaakt en was nie zo onder de indruk, dus gingen we maar ff wandelen en chillen en de andere zalen fftjes bekyken
Cosmic Gate was een GEWELDIGE afsluiter!! Lekker hard maar met toch redelyk veel melodie enzo, zoals zo'n avond hoort te eindigen. Normaal ben ik nie echt een fan van scratchen, maar wat zy deden vonnik echt SUPERVET klinken!! echt op de goeie momenten ook en het paste by de nummers die er gedraaid werden (byv gescratch tydens een breakbeat stuk van Saltwater - The Legacy). Cosmic Gate was voor my ook t hoogtepunt!!
Al met al vonnik het een zeer geslaagd feessie!!
ltrz
Feb-16-2003 23:34
|
|
|
 |
 |
X4216354
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2001
|
|
Feb-17-2003 13:40
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 12:24.
Forum Rules: