Originally posted by ScuL
as far as i know..
bara hos Svenska sjömanskyrkan
(inte bästa stället att köpa snus )
hehe.. logiskt att vakterna visste inte.
det finns fast ingen i Holland som vet vad det är
om jag var alldrig till Sverige hade jag aldrig vet
\\FAAAN! Scul! Din svenska borjar bli riktigt bra!
hehehe na nu skojade jag allt
men hur i hela friden kan snus vara illegalt?
skummigt.
Feb-18-2003 21:00
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
quote:
Originally posted by Goldiluxe
\\FAAAN! Scul! Din svenska borjar bli riktigt bra!
hehehe na nu skojade jag allt
men hur i hela friden kan snus vara illegalt?
skummigt.
du skojer mig Helena ? hmm
jag har kollat upp fakterna:
det är tilllåtet att sälja snus i både Sverige och Norge.
man får ha på sig en små dos när man resar till utlandet.
Snus innehåller mer nikotin än cigaretter därför är det olagligt pga Europeiska ordningar.
Blev också filmad ett antal gånger... får se om man hamnade med sen på DVDn eller om det "bara" kom med på Hollänska MTV... Har till och med film på när jag blir filmad... ha ha
Blev också filmad ett antal gånger... får se om man hamnade med sen på DVDn eller om det "bara" kom med på Hollänska MTV... Har till och med film på när jag blir filmad... ha ha
jag kan försöka att ta upp (record? ) det med min TV-kort.
men jag vet att kvalitäten av MTV på min kabeluppkoppling är skit (kabelbolaget har gjort nåt fel när de växlade kanaler sista gång)
Originally posted by ScuL
jag kan försöka att ta upp (record? ) det med min TV-kort.
men jag vet att kvalitäten av MTV på min kabeluppkoppling är skit (kabelbolaget har gjort nåt fel när de växlade kanaler sista gång)
Ja det vore bra om du kunde spela in det från MTV, har en stark känsla av att jag dessutom var med på bild ett par gånger. Annars kan mna ju hoppas att nån annan har gjort det.
Tänkte kolla med min brorsa om han kan få in MTV Holland på sin digitalbox, isf. ska jag rippa.
Ska bli kul att se hela dvd`n. Såg ut att ha varit grym stämmning.
Feb-19-2003 15:09
NordLight
Trance Daddy
Registered: May 2001
Location: Stockholm
Jag vet att det kanske är fel tråd, men jag behöver hjälp!
Har postat ett klipp från Joop spelningen på TE, ni som var där kommer säkert ihåg . Jag måste ha namnet på den här låten!!!!