MMmmm ik ga wel ff op zoek naar nederlands mooiste vrouw.. (georgina verbaan) ik wil niet lullig zijn maar ik ken zelf mooiere knappere meidjes of heb ze weles gezien.. niet dat ze lelijk is integendeel.. ontzettend lekker juist...
maarja...
OOk die miss universe suckt ass.. dat wijf is echt niet knap ofzow...
PS ik zag georgina en katja schuurman.. een keertje op t strand in zandvoort.. en ze zijn echt totaal niet verkeerd hoor.. elke normale gezonde jongen zou met haar wel een beschuitje willen eten..
Jammer dat vooral katja zon slet is die met haar rotkop aan de rand van de ingang van een strandtent moet gaan zonnen zodat iedereen haar ziet.. stel je voor zeg...
Originally posted by Henkie_henk MMmmm ik ga wel ff op zoek naar nederlands mooiste vrouw.. (georgina verbaan) ik wil niet lullig zijn maar ik ken zelf mooiere knappere meidjes of heb ze weles gezien.. niet dat ze lelijk is integendeel.. ontzettend lekker juist...
maarja...
Die georgina is zeker niet verkeerd
Ze was pas bij onze lokale free record shop om cd's the signeren... een vriend van mij werkt daar en stond de hele tijd bij haar (de mazzelpik)
May-24-2001 21:00
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
zozo Henkie...Je hebt deze Starmaker-thread toch mooi ff opgefleurd met een half foto-album van Georgina...
Niet verkeerd hoor
Originally posted by Glaniskanis Geef mij maar Rebecca Romijn hoor (ff foto's zoeken ), die is dan maar voor de helft nederlands maar die vind ik wel een stuk lekkerder