Ahhhhh - din hjälte!!
Har inte varit inne på TA ett tag... fan va nice! Laddar nu - gimme gimme gimme...
Greetz
NL
Feb-27-2003 21:30
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
...och så går det inte nu heller... jag vill ju oxå titta!
Feb-27-2003 21:41
nils
château flight
Registered: Sep 2001
WOW! såg threaden nyss, gjutet! får rysningar ända in i rygg märgen! man tackar, man tackar
Feb-28-2003 19:58
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
nu har ja äntligen sett cosmic gate-videon me. strålande stefan. ja har me klippt film.. (final cut pro) vet att d e ett jäla meckande. eloge till dig.
sculs kompis e ju me på filmen i slutet.. när du filmar martin som dansar och den aerobicsbruden satan va coolt, ja kände igen honom han me blått linne å gula byxor
kommer aldrig förlåta mig själv att ja gick ifrån extranumren, fan fan fan.. vilket röj d var där...å fasen va martin dansa hihi
Feb-28-2003 21:13
rem_monster
tranceaddict
Registered: Feb 2003
Fan, blivit redigt sugen på att tanka ner filmen. Gör nog det imorrn, ska ha stora nerladdningsdagen.
Feb-28-2003 23:18
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
Va heter den sista låten i cosmic gate video?!
ville verkligen vet d.. den låter så j*vla grym..
Mar-01-2003 17:07
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Steve: Hur många kan vara inne på servern ?
Mar-01-2003 18:48
Mystoz
Guest
Registered: Not Yet
Mar-01-2003 20:32
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by lonne
Steve: Hur många kan vara inne på servern ?
Just nu har jag höjt till 17... har även släppt filmerna på trance.nu
OMG, va bra dom va! Cosmic =
hade dock hoppats på o få se Gielen spela "slippmat - Space [Ibiza Terrace Mix] och Fingers Burnt - Legoland [Vocal mix] eller/samt "By the way" remixen, men det var mycket bra klippt! du borde banne mig börja eget: Steve's Clipping Palace, lr nått
förövrigt så blev ja jädra besviken. hade trott att det var mer folk (typ alla) som clubba lite mer, för de flesta stod bara still o gapade. inte vet jag, men de verkar som "vuxen fester" = BOOORING! (förutom spinnersarna [särskrivning]). fast tro dock inte att det är din film det är fel på, för den e bland dom bättre clubbing videos jag sett!
good work, m8
Mar-02-2003 19:54
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Tack som fan nils
Det var alltså as mycke folk på TE men det var bara nog vi svenskar som släppte loss konstant UTAN DROGER.... annars var ju höjdpunkterna när dom körde klimax i låtar typ...
Det var även mer tryck på hardstage... har ju film därifrån men vet ju som sagt inte vad jag ska göra med skiten eftersom ljudet suger.... finns ju ingen radio rip från hardstage