|
Hehe, kende je die nog niet (mp3jay), vond 'm wel grappig.
Tuurlijk, het draaien met vinyl is het echte werk. Wat mij betreft ook geen twijfel over mogelijk. Wie ook maar enigszins DJ wil worden (en dan heb ik het niet over bedroom DJ's, zoals zovelen van ons, maar over DJ's die in clubs en op feesten draaien), zal met vinyl moeten werken.
Daarentegen: vijf jaar geleden was het draaien met cd's volledig not done. En moet je nu eens kijken: een of andere Tiesto (en met hem vele andere prof DJ's) draaien met cd en sommigen zeggen zelfs dat cd de toekomst heeft. In het licht daarvan vraag ik je: wat is het verschil tussen een cd en een mp3?
Ergens in mijn leven heb ik de keus gemaakt niet met vinyl te gaan draaien. Was een hele makkelijke keuze om te maken, inderdaad een kwestie van prioriteiten stellen (niets lulligs aan hoor).
Ik weet niet wat jouw levenssituatie is, maar ik vermoed dat je zelf ook nog wel eens op dat punt komt te staan: word ik DJ en doe ik het goed, dus geef ik al mijn geld daaraan uit, of zijn er andere dingen in het leven die (ook) heel belangrijk zijn?
Enne voor mij is het 'maar' een hobby. Een heeeeeele leuk!!!
Trouwens erg goeie mix in de laatste contest Eieregooie. Genieten!
[MorrisWest biedt zich trouwens aan als jurylid: lijkt hem leuk]
Last edited by MorrisWest on Mar-01-2003 at 09:24
|