Originally posted by Blik
Morgen word de line-up bekend gemaakt dus ik schop deze thread maar weer omhoog zodat de eerste die de (vast en zeker) geweldige line-ups ziet ze hier mag posten.
Der is nog niks bekend, hoe laat wordt het bekend gemaakt, want ik heb toch nog kleine hoop dat het net zo'n goeie line-up wordt als in 2000 ( verwacht dit niet hoor).
Mar-17-2003 15:58
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by MaGiK54
Der is nog niks bekend, hoe laat wordt het bekend gemaakt, want ik heb toch nog kleine hoop dat het net zo'n goeie line-up wordt als in 2000 ( verwacht dit niet hoor).
die wordt blijkbaar vandaag niet bekend gemaakt, er stond dat er 17 maart meer informatie over Sensation zou komen....
De informatie is er ook al wel.
Ik las dat kaartje 47 euro gaat kosten en dat je voor 10 euro meer dan een abbo kunt krijgen op ID&T Magazine...
Dat is enige wat ik gehoord heb
Mar-17-2003 18:51
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
mijn droom line-up
-Lemon8
-Tiesto (alstie net zo played als op innercity 99)
-Ferry Corsten
-Armin
-springe met paul van dick
-chicane als laatste lekker chille en lekker voor als je gaat ontbijte
ja! dat issem
Mar-17-2003 20:37
Blik
The Almighty Blik
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
De informatie is er ook al wel.
Ik las dat kaartje 47 euro gaat kosten en dat je voor 10 euro meer dan een abbo kunt krijgen op ID&T Magazine...
Dat is enige wat ik gehoord heb
je hebt geen keuze, je zult dat abonnement moeten nemen, dus die 10 euro zit er altijd bij
Originally posted by Blik
je hebt geen keuze, je zult dat abonnement moeten nemen, dus die 10 euro zit er altijd bij
Lijkt me eigenlijk nie..., zou toch loos zijn als je al een abbo hebt op dat magazine.
Dat zou betekenen dat je verplicht 10 euro moet betalen voor iets wat je al hebt en nie hoeft...
Mar-17-2003 21:57
Blik
The Almighty Blik
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Lijkt me eigenlijk nie..., zou toch loos zijn als je al een abbo hebt op dat magazine.
Dat zou betekenen dat je verplicht 10 euro moet betalen voor iets wat je al hebt en nie hoeft...