|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Mar-09-2003 22:32
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Om even in te haken op de reacties van de UK TA's over Homelands.....
Ze zijn zo negatief over Homelands omdat er te weinig platte trance op het programma staat. Het liefst zien ze DJ's als Gielen, Corsten, Kai Tracid, Rank 1, Dumonde enz. Met alle respect, maar dat is niet waar Homelands zich op richt. Homelands is een Kwaliteitsfestival waar de echte liefhebber op af komt. Godskitchen Global Gathering zal ongetwijfeld ook een goed festival zijn, maar trekt helaas ook een ander publiek. Het Homelands publiek is meer "easy going", een beetje zoals je hier ziet op Lowlands, Lovefields en Pinkpop. Global Gathering trekt meer het ID&T publiek zoals je hier ziet in NL.
Dit zeggen we overigens niet uit eigen belang om de bus vol te krijgen, want je moet natuurlijk zelf je keuze maken voor Homelands! |
Het is natuurlijk een kwestie van perceptie, maar ik denk niet dat je het ID&T publiek met het engelse publiek kunt vergelijken. Ik heb nu een paar feesten in de UK meegemaakt, en vind het publiek nog steeds 1000 x relaxter dan dat kloterige publiek in Nederland. Maar ja, moet je nagaan hoe een geweldig publiek Homelands dan heeft, als ik t GC en GK publiek al relaxt vind 
Anyhow, ik ben t met Lex eens, wel een beetje erg duur om gewoon voor de gezelligheid te gaan. Krijg ik een beetje zo'n Qontact-idee van.: kutfeest, leuke TAs, maar als ik t over kon doen ging ik ECHT niet weer en bespaarde ik t geld om naar een leuker feest te gaan, ookal mis je dan dat avondje lol met t 6-pack (??) rond te hangen 
Toch hoop ik dat jullie t leuk gaan hebben, vast wel, maak maar een zootje foto's dan doe ik verslag vanaf GKGG 
Mar-10-2003 11:46
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Mar-10-2003 16:28
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 00:17.
Forum Rules: