|
| quote: | Originally posted by TranceFool
Toen ik zondagavond mailtje kreeg heb ik binnen 1 minuut teruggestuurd. Binnen 2 dagen zouden de winnaars reactie krijgen, lijkt me erg stug als ik niet bij de snelste 500 zat. Heb dus nog niks gehoord, iemand anders wel? |
Welk mailtje hoe wie? Ik wil nl ook wel kaarten!
___________________
"Life is all about choices & respect"
|