quote:Originally posted by Henkie_henk Ik weet het... eigenlijk zijn er maar 2 bijgekomen... t zal niet meer gebeure..(meen ik ff) als iedereen tegen t sticky make van een meeting is.. unsticky ik em wel hoor.. en die trance pub die blijft zo al mijn harde werk Ja is goed hoor...dat heb je dan wel verdiend ... 3 sticky's is nog wel ok...als er maar niet meer bijkomen
___________________ Signature Suspended as it was deemed offensive
quote:Originally posted by -=WVG=- Ja is goed hoor...dat heb je dan wel verdiend ... 3 sticky's is nog wel ok...als er maar niet meer bijkomen nou ik vind 3 eigelijk al teveel, maar het kan nog net
quote:Originally posted by Dj Lex Welke? Oke ik zie het al je hebt hem al op slot gezet zag ik gooi hem er gelijk uit ook of kan je dat niet? Mzzl
quote:Originally posted by Dj Lex Oke ik zie het al je hebt hem al op slot gezet zag ik gooi hem er gelijk uit ook of kan je dat niet? Mzzl wat bedoel je?? hem banne?? doe maar niet.. en als ik dat hele threadje wegdoe.. zal ie em wel weer gaan poste.. Maar voor de rest mis je er toch nix aan dat is op slot is?
Haha, is dit wel in overleg gegaan met Blik... FastDj is wel een van onze Marokkaanse vrienden in mijn Soccer-thread... Nee j/k, opzouten met die thread
Hey M5, kom jij uit Hoevelaken? Welke straat? Ik kom ook namelijk uut Hoevedurp. zozozo, dus er zijn twee nieuwe TA.com bobo's?? gezellig groeten
quote:Originally posted by Henkie_henk wat bedoel je?? hem banne?? doe maar niet.. en als ik dat hele threadje wegdoe.. zal ie em wel weer gaan poste.. Maar voor de rest mis je er toch nix aan dat is op slot is? en ff iets ophelderen it's *CLOSED* ipv *LOCKED* hehehe
quote:Originally posted by New Wave Hey M5, kom jij uit Hoevelaken? Welke straat? Ik kom ook namelijk uut Hoevedurp. zozozo, dus er zijn twee nieuwe TA.com bobo's?? gezellig groeten yep...ik kom idd uit h'laken... Westerdorpsstraat....zal je vast wel kennen
quote:Originally posted by JdDark en ff iets ophelderen it's *CLOSED* ipv *LOCKED* hehehe ach wat maakt het uit, zolang hij maar DICHT is
quote:Originally posted by M5 yep...ik kom idd uit h'laken... Westerdorpsstraat....zal je vast wel kennen Wat is je naam?.....ik ken de westerdorpstraat yupz, daar loop ik de post met nog een ander . Ik woon zelf op de wilhelminalaan.......ken je vast ook wel denk. Groeten