|
שגיא מה קרה אתה לחוץ?
כל הדאבל פוסטים שלך פה..
טוב לעניין...
מה הוכחה? אתה צריך הוכחה? אם אתה לא מבין אל תחרטט סתם.
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אגב עוד משהו, ראיתי שהרבה אומרים שניו אנרג'י זה הארד האוס, אז לא נעים לי לנפץ את האשלייה אבל זה לא, הארד האוס זה מוזיקה בסביבות ה160 ביפיאם ככה, קרובה מאוד לג'אנגל וממש לא נשמעת כמו ניו אנרג'י... ניו אנרג'י זה כבר טראנס אגב נראה לי הארד... |
חחחחחחח הרגת אותי...
אף אחד לא אמר את זה...
תראה זה מה שהיית אמור להבין:
Nu-NRG
זה השם שלהם...
ואנשים לא הבינו מה הקטע שלהם כי
Nu-nrg
זה גם סגנון של מוזיקה שדומה מאוד ל-
hard house
רק ההבדל הוא שניואנרג'י זה יותר מהיר...סביבות ה-160 ביפיאם.
עכשיו הבנת?
למון 8 זהפרוגרסיב האוס..
אבל יש לך דברים שלו שהם גם פרוגרסיב טראנס..
שאתה רואה באתרים שרשום רק פרוגרסיב...כי זאת הכותרת....והטראנס או האוס זה לא משנה כי זה תת כותרת...
סגנון משנה..
עכשיו הבנת?
___________________
|