|
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
כמובן..
אבל תראה מה קרה..הייתה לי ועדה רפואית לפני שבועיים שבה אמרו לי שבעקבות מסמך ששלחתי להם בקשר למיגרנות ישר הורידו לי פרופיל מ82 ל72, והרופאה שם אמרה לי שללשכת גיוס אין שום סמכות להוריד פרופיל ל64, בגלל שהנוירולוג הצבאי שיכול לבדוק אותי נמצא בבקום ולא בלשכת גיוס..ז"א שרק ביום גיוס אני יוכל לראות נוירולוג שיחליט אם להוריד לי את הפרופיל ולא לפני..!
גם אנשים שרצו להוריד שנה לפני הגיוס פרופיל על מיגרנות לא יכולים להוריד ל64 אלא רק ביום גיוס(חוץ ממי שהודיע על זה בצו ראשון!)..מבין? |
כן כבר שמעתי על זה מידידה שלי עם אותו סיפור ...
אני יגיד לך מה - פשוט ביום של הגיוס יכולים לדפוק
אותך בלי יותר מדי שאלות .... דברים כאלה תמיד עדיף להפוך עולמות ולסדר לפני .
טוב מה זה משנה העיקר יהיה בהצלחה

___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|