Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Party report: Fokused Scandinavian
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
tommie
tranceaddict

Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
När det stängde jag vi ut till platsen där t.nu bussen skulle hämta upp oss. Stod och frös i t-shirt 45min i väntan på bussen

En liten planeringsmiss från våran sida, hoppas det inte förstörde din upplevelse från kvällen.

sorry

Old Post Mar-30-2003 21:07 
Click Here to See the Profile for tommie Click here to Send tommie a Private Message Visit tommie's homepage! Add tommie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Alla diggade drinkbiljetter alltså Tacka Jake fan! det var han som gav dom till mig

Kraith: haha jag fick nog skrika dig "vaaa!!!" i örat 5 ggr innan jag hörde vad du sa...

Det är faktiskt en konst att introducera medlemmar för varandra på golvet framför högtalaren. Jag minns när jag skulle "länka" Zamson och Kraith tror jag det var... Man får först skricka "KRAITH" i örat på zamson och peka på kraith medans han står som ett fån. Sen får man skrika "ZAMSON" i örat på kraith medans zamsons står och tittar på...undrar hur det skulle se ut utan musik

Var som vanligt skitmånga som missa Poi:en.....vi poiade non-stop i 20 minuter till Tiesto...fattar inte hur man kan missa så mycket tiesto Kvällens stora fundering är hur steve kunde vara inne på golvet under hela uppträdandet med kameran och ändå lyckas missa vårt uppträdande....ni som stod på golvet vet hur tydligt vi syntes...shame on steve

Old Post Mar-30-2003 22:05 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Var som vanligt skitmånga som missa Poi:en.....vi poiade non-stop i 20 minuter till Tiesto...fattar inte hur man kan missa så mycket tiesto Kvällens stora fundering är hur steve kunde vara inne på golvet under hela uppträdandet med kameran och ändå lyckas missa vårt uppträdande....ni som stod på golvet vet hur tydligt vi syntes...shame on steve

Hmmm, jag måste alltså ha varit inne i min egen lilla värld mer än jag trodde. Jag missade inte något av Tiësto, men jag var längst fram precis framför en högtalare och studsade hela tiden.

Fook 'em...

Old Post Mar-30-2003 23:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

har klippt ihop en liten teaser nu... me bilder från igår...har dock problem me o få ned den i filstorlek...har ju aldrig redigerat film os å förut... kör adobe premiere.. any suggestions?

Old Post Mar-31-2003 00:24  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by tommie
En liten planeringsmiss från våran sida, hoppas det inte förstörde din upplevelse från kvällen.

sorry

Nah, det är lugnt tommie..
Var mest busschaffisen jag vart förbannad på
För jag frös verkligen så in i hel***e!

Idag är jag förkyld som bara den, tjock i halsen och ont i öronen!
Men det är det värt

Så inga negativa saker om trance.nu's "arrangemang", man ska fan vara glad att det anordnas såna här resor!

Last edited by SWE_TRANCE on Mar-31-2003 at 06:52

Old Post Mar-31-2003 06:17  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Kan bara tacka Fokused!!! Så bra, så underbart, ni är proffs helt enkelt. Tyvärr Parham så missade jag din spelning...

Jake grattis ännu en gång!!

Tiesto var ok, men den stämning det var han han lira *finns inte ord*
Gielen ---> UNDERBART!!
Orkidea ---> BÄST BÄST BÄST BÄST!!!

Jag drog vidare och kollade andra golven under Gielen o vet inte riktigt vad som hände...*ups inte bra på min tranceimage* men fy fan vad Deep Nature va bara så BRA!!! Vet inte vilka som spelade innan men jag fastnade helt enkelt där!

Synd att jag inte fattade att det var bland kuddarna vi skulle träffas... höll mig längts bak o väntade..träffade vara några av er
---> KUL!!! Tyvärr så gick det ju inte att prata men nu har man fler ansikten Sen tappade jag helt enkelt bort alla!

Mindshoter: Missade er när ni körde?? Vart när hur?
Tommie: Hittade inte er i slutet för att få filmen

Old Post Mar-31-2003 10:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
doter
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001
blygt!!!

D va helt klart den bästa festen ja nånsin vart på i Sverige!!!
Sjuuuukt bra!!!

Ja diggade Tiësto mest!!! FYYYY FAAAA-AAAAAN, säger ja bara!!!

Gielen dödade han m!!!

Synd bara att ja bara hann höra slutet på Orkidea...
Resten av Dj'sen missa ja men d va avsiktligt...

Skönt att så många kunde komma på vår förfest m!!! Fick ju upp alla på "dansgolvet" redan vid 9 tiden =P

GRYMMASTE HELGEN

Old Post Mar-31-2003 10:52  Sweden
Click Here to See the Profile for doter Click here to Send doter a Private Message Visit doter's homepage! Add doter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Gaby
Mindshoter: Missade er när ni körde?? Vart när hur?

när tiesto lirat ett tag gled vi upp..

00.55 - 01.15 ungefär....under Southern sun bland annat

Old Post Mar-31-2003 12:33 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trance Christer
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2001

jag tyckte det var helt underbart under hela festen där jag stog 10 meter från tiesto ungefär så stog alla och sjöng med i sothern sun helt otroligt när den kom på skit lyckad fest kul att träffa nåra av er tack för drinken där också kenny

Flowerchild Featuring Wray - Captivated

Old Post Mar-31-2003 13:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Trance Christer Click here to Send Trance Christer a Private Message Add Trance Christer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trance Christer
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2001

en polare som också var där sa just till mig att p3 hade varit där och spelat in settet när tiesto å gilen körde. Nice det isåfall vore kul å höra det igen, var många nya låtar för mina öron som man gjärna vill höra igen. Hade varit kul med playlist till hela tillstälningen också

Flowerchild Featuring Wray - Captivated

Old Post Mar-31-2003 13:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Trance Christer Click here to Send Trance Christer a Private Message Add Trance Christer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Trance Christer
Hade varit kul med playlist till hela tillstälningen också

Det diskuteras för fullt på http://trance.nu/v3/forum_viewtopic...=48751&forum=10

Old Post Mar-31-2003 14:27  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

Hehe..det verkar som ni hade det skitbra ...

Old Post Mar-31-2003 14:46  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Party report: Fokused Scandinavian
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktechno ownage [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlbion - "Air" (Ferry Corsten's Open Air Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:11.

Forum Rules: