Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Ach....als t maar gezellig is
Dat geld voor hier wel, maar het word bijzonder irritant als een forum als de music discussion, tracklisting request en dergelijk een 'gezellig' zooitje worden. Gewoon omdat die forums er niet voor bestemd zijn.
Diegenen die daar hun theekransje organiseren kunnen van mijn kant in ieder geval een flame verwachten.
Ben niet voor niets TA's enige echte onvervalste RebelChild
En esoterist: In feite is het al een zooitje
May-31-2001 12:16
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
ik vind het altijd wel dik lachen hier hoor
Jun-01-2001 13:00
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Heeft er iemand al gekeken bij dat nieuwe forum???
Echtwel, Bellie z'n sets rulen echt zwaar ! da's je bandbreedte zeker waard
Jun-01-2001 22:54
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
ja die ja. is het wat Henkie??
Ach ik hou meer van commerciele trance.. ik vind de muziek pas leuk als iedereen het leuk vind.. dan weet ik zeker dat ik niet voor schut sta..
Maar voor de rest is het best handig om tips en reviews te krijgen over je sets enzow.. t is wel lache.. en die sets van Bellie hadde we toch al leuk dat ie zo goed als ze eigen forum heeft maar wie weet.. mischien ontstaat hier wel de nieuwe dj jean.. eh ik bedoel tiesto.. wie weet Misschien drage wij daar ook nog aan bij! weehee!
Originally posted by Henkie_henk
Maar voor de rest is het best handig om tips en reviews te krijgen over je sets enzow.. t is wel lache.. en die sets van Bellie hadde we toch al leuk dat ie zo goed als ze eigen forum heeft maar wie weet.. mischien ontstaat hier wel de nieuwe dj jean.. eh ik bedoel tiesto.. wie weet Misschien drage wij daar ook nog aan bij! weehee!
Ja, en dan zet 'ie op de cover van z'n cd:
Thanx to all my friends:
'The list is long' (of wat had AvB op z'n basic instinct staan?)
En wij horen dan natuurlijk ook bij die lange lijst .. Zijn wij ff goed....
Jun-01-2001 23:31
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Boss
Ja, en dan zet 'ie op de cover van z'n cd:
Thanx to all my friends:
'The list is long' (of wat had AvB op z'n basic instinct staan?)
En wij horen dan natuurlijk ook bij die lange lijst .. Zijn wij ff goed....
Ja wij zijn de mensen die hem goed maken, wij geven hem als fans positieve kritiek. Hehe en nou maar hopen dat er hier een nieuwe Tiesto opstaat, dat zou geweldig zijn.
Jun-02-2001 06:52
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Boss Echtwel, Bellie z'n sets rulen echt zwaar ! da's je bandbreedte zeker waard
Ja.. die rulen zeker wel ja Daar kunnen veel dj's bij mij in de buurt nog wat van leren...
Jun-02-2001 22:00
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
haha je had die dj van hiero moete hore.. gister.. 3 keer stopt ie een plaat.. en is eer een stilte!! hoor je een klein groepje hard applaudiseren en wooooe!!! roepen lol! wie zouden dat nou zijn??