|
| quote: | Originally posted by Tarantula
מי בא איתי להפגיז את משרד החינוך??@#%$%
המניאקים האלה עשו לנו בגרות בכימיה ב8 ליולי
אאאאאאאאאאא
אני אשתגע, ואני מתגייסת אחרי שבועים
אין לי זמן לחיות!@#!@# הצילו@#% |
מה?!?!?!
דחו את זה ל 8 ביולי?!?!
עוד נפילה 
עכשיו בדוק אין סנסיישן בשבילי... אפילו אם היה מישהו שיבוא איתי...
"נפלת חזק, ותודה שאתה בכלל לא שולט בחיים שלך..."
___________________
.
|