|
|
|
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
quote: | Originally posted by Kakao
Weet niet of ik dit jaar weer ga, hangt erg van de line-up af denk ik. Die vond ik vorig jaar echt super met o.a Sander Kleinenberg, Sister Bliss, Tiesto, Dave Clarke, LaidBack Luke! Maar de sfeer vond ik niet echt top, beetje veel paupers en het was te veel gemarcheer van de ene zaal naar de ander vond ik.
Vraag me af wat voor prijskaartje er dit jaar aan de entree hangt? 60 euro? Wat was het vorig jaar ook alweer, 50 ofzo toch? |
€45 + servicekosten.
|
|
Aug-31-2003 11:32
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
quote: | Originally posted by Biohazard
Zeg Snuggle, het valt me op dat je sinds je op je techno toer bent nogal arrogant (Is dat het goede woord?) bent geworden tegen over Trance (No offence ofcourse). Dit zie ik vaker gebeuren met mensen die van trance naar techno of prog overstappen. Ik ben het verder wel met je eens dat Armin en Ferry dezelfde sets draaien, en dat ze niet op IC moeten komen. En techno Djs draaien ook vaak dezelfde sets, kijk maar eens naar Cox en Beyer 
|
LOL!
Ik vind het zo mooi dat je me dan ineens arrogant noemt. Heeft niets met arrogant te maken, ik zeg gewoon wat ik denk en wat ik vind, en ik vind geen enkele muziekstijl beter dan de andere overigens. Ik hou alleen meer van techno /progressive ja. Ik zeg gewoon (af en toe) de waarheid, en daar hoef je het niet mee eens te zijn.
Het is gewoon discussieren.... Je kan daarbij lekker kortzichtig blijven, je kop in het zand steken en zeggen 'Dat is niet zo!', of je kan fatsoenlijk meepraten en discussieren. Tis toch een forum, niet? Ik ventileer mijn mening.....
Maar...wat misschien wel zo is: veel mensen houden het hier bij 1 housestroming: OF trance OF techno OF hardstyle OF weet ik veel wat. Ik heb heel lang naar Trance geluisterd, maar nu luister ik daar echt bijna nooit meer naaar, maar alleen naar progressive/techno/techhouse. Misschien zie ik daardoor juist de verschillen tussen de verschillende stijlen, en misschien geef ik DAARDOOR juist af op trance, omdat ik er achter ben hoe plat en ondoordacht trance eigenlijk is. Dus misschien zou iedereen zijn muzieksmaak is wat breder moeten maken en ook bij andere stijlen moeten kijken/luisteren, voordattie praat als een kip zonder kop.(..ik denk nu hardop in mezelf...weet niet of dit het is, maar dat zou wel kunnen...)
Dit is btw nothing personal, gewoon algemeen.....
quote: | Originally posted by Kakao Maar de sfeer vond ik niet echt top, beetje veel paupers en het was te veel gemarcheer van de ene zaal naar de ander vond ik. |
Inderdaad....!
Sep-01-2003 09:49
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001
|
|
|
Sep-03-2003 14:57
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:20.
Forum Rules: