Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Neil CB
tranceaddict

Registered: Oct 2004

edit:

uhmz foutje

Last edited by Neil CB on Dec-05-2004 at 18:23

Old Post Dec-05-2004 17:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Neil CB Click here to Send Neil CB a Private Message Visit Neil CB's homepage! Add Neil CB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djdavid
Supreme tranceaddict

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik ben van plan om nieuwe elementen / naalden te kopen. Na wat intensief speurwerk ben ik toch op de Ortofon Concorde Pro uitgekomen.

Ik draai nog steeds met mn Stanton str8-60 (helaas nog geen geld voor nieuwe), maar nou vroeg ik me af of deze elementen wel op mijn draaitafel passen. Deze draaitafels hebben namelijk een korte (rechte) tonearm. Iemand die me hier meer duidelijkheid over kan geven?

volgens mij zijn zo goed als alle elementen universeel te gebruiken, maar als je echt zekerheid wil kan je toch gewoon naar de winkel gaan waar je elementen kunt kopen... neem aan dat ze je daar wel verder kunnen informeren.

btw, die ortofon concorde pro zijn errug relaxed!

Old Post Dec-06-2004 13:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for djdavid Click here to Send djdavid a Private Message Add djdavid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000

quote:
Ik ben van plan om nieuwe elementen / naalden te kopen. Na wat intensief speurwerk ben ik toch op de Ortofon Concorde Pro uitgekomen.

Ik draai nog steeds met mn Stanton str8-60 (helaas nog geen geld voor nieuwe), maar nou vroeg ik me af of deze elementen wel op mijn draaitafel passen. Deze draaitafels hebben namelijk een korte (rechte) tonearm. Iemand die me hier meer duidelijkheid over kan geven?

Die passen uiteraard op je draaitafels. Zoals david als zei zijn die dingen universeel. Ik heb ze zelf ook en zijn perfekt. Ze zijn ook iets zwaarder dan die standaar dingen. Zo zullen ze niet snel skippen als er een kras op je plaat zit.

Old Post Dec-07-2004 14:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

Ik ben van plan een groot aantal platen te verkopen... varieerend van een paar oude hardstylers tot vette trance classics en trancers van een jaartje oud.
Ik dacht, geef mijn mede TA-rs eerst de kans een mooie slag te slaan voor ik ze op Marktplaats gooi

Het zijn er ----> 331

edit: allen in goede staat!

Last edited by tijs08 on Dec-14-2004 at 20:20

Old Post Dec-14-2004 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by tijs08
Ik ben van plan een groot aantal platen te verkopen... varieerend van een paar oude hardstylers tot vette trance classics en trancers van een jaartje oud.
Ik dacht, geef mijn mede TA-rs eerst de kans een mooie slag te slaan voor ik ze op Marktplaats gooi

Het zijn er ----> 331

Ik ben wel geinteresseerd in:

Spooky - Belong (.....als daar de Sasha edit opstaat)
Depeche Mode – Only when I lose Myself (Lexicon Avenue Remix) (...weet ik niet zeker, want ik heb hem in een set, maar weet niet of dat de acapella is of het hele nr)

Verder een leuke lijst Zitten een paar HELE leuke platen bij in de categorie classics! Leuk als je net begint!

Old Post Dec-14-2004 18:42 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ben wel geinteresseerd in:

Spooky - Belong (.....als daar de Sasha edit opstaat)
Depeche Mode – Only when I lose Myself (Lexicon Avenue Remix) (...weet ik niet zeker, want ik heb hem in een set, maar weet niet of dat de acapella is of het hele nr)

Verder een leuke lijst Zitten een paar HELE leuke platen bij in de categorie classics! Leuk als je net begint!

Spooky is de original van 3 jaar geleden..

Depeche mode is die remix ja... en anders down je hem ff weet je het zeker.

Classics... hmm dacht het wel ja!

Old Post Dec-14-2004 19:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ D-Man
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by tijs08

Het zijn er ----> 331

Mooi lijstje inderdaad! Check je PM

Old Post Dec-14-2004 20:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ D-Man Click here to Send DJ D-Man a Private Message Visit DJ D-Man's homepage! Add DJ D-Man to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:

check je PM

Old Post Dec-15-2004 11:58  Netherlands
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Old Post Dec-15-2004 13:30 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Voor de DJ's onder ons:

http://p080.ezboard.com/fearth99054...icID=3403.topic

Dus............! Grijp je kans!!

Old Post Dec-18-2004 20:20 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Zijn Bastiaan en ik niet de enige die house/club draaien?
Hoor er bijna niemand over. Ook niet in de platenthread.

Old Post Dec-19-2004 15:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djxtension
That's Not My Name

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by New Wave
Zijn Bastiaan en ik niet de enige die house/club draaien?
Hoor er bijna niemand over. Ook niet in de platenthread.

Ik draai ook house/club. Meestal een beetje techy/funky-house, maar soms ook wat meer naar de wat 'vocalere' kant...

Old Post Dec-20-2004 07:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for djxtension Click here to Send djxtension a Private Message Add djxtension to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackrock the house [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackProtocol - "Breath Of Life" (?? Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:37.

Forum Rules: