ah oei ik ken dien wreed goe kzal em es contactere
quote:Originally posted by DeSpErAtOs-X ah oei ik ken dien wreed goe kzal em es contactere waarde gij met hem ni bezig aan een telenet anthem ofzoiet ?
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by Eagle` waarde gij met hem ni bezig aan een telenet anthem ofzoiet ? joat ... ma kheb echt zO weinig tijd dees jaar om nog af te spreken thuis waar men produce spulle staan e ... ma ken em al wel ff zene ... plaatjes van gekocht, al paar keer tegengekome op feestjes ochjah, de wereld is soms klein e
mag k nu in sunrise zijn plaats draaien? kheb nog altijd geen pm teruggehad..
___________________ vylix.be
quote:Originally posted by teknasia mag k nu in sunrise zijn plaats draaien? kheb nog altijd geen pm teruggehad.. Ja, anders zouden ze 't u ni vragen he
___________________ https://soundcloud.com/xilvr
quote:Originally posted by teknasia mag k nu in sunrise zijn plaats draaien? kheb nog altijd geen pm teruggehad.. Jasper speaking: Tuurlijk mag je draaien! Als je kon was het in orde
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
okidoki btw, 't is gratis inkom? en drank aan democratische prijzen?
quote:Originally posted by teknasia okidoki btw, 't is gratis inkom? en drank aan democratische prijzen? gratis inkom pintjes aan 1 euro 50
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
quote:Originally posted by djcresto gratis inkom pintjes aan 1 euro 50 Doeme gast kga schraal achter de decks staan :S
quote:Originally posted by teknasia okidoki btw, 't is gratis inkom? en drank aan democratische prijzen? neen de dj's moeten 50 euro deelnemingsfee betalen aan mij
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
quote:Originally posted by Kaidreas neen de dj's moeten 50 euro deelnemingsfee betalen aan mij mogen we ook in natura betalen? btw, mn oma schiet me altijd bij, dus kan k het haar laten doen
quote:Originally posted by Xilver Doeme gast kga schraal achter de decks staan :S Trainwreck = tournée générale
___________________ www.dj-vega.net