Originally posted by Dj Lex
Had vrij weinig van het feestje verwacht aangezien ik Tiesto niet echt hoog meer heb zitten, maar het viel super mee. Wat een topfeest! Goeie set, goeie sfeer en alle juiste mensen om me heen Erg lekker de oude tunes gemixed met de nieuwe (eveneens relaxde) trance. Geen beukplaten of eigen nummers, beter had hij het niet kunnen doen
Hier sluit ik me helemaal bij aan, deze komt zeker in de top 3 van dit jaar!
May-01-2005 15:05
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
mijn picca's staan op flock
het feest was beter dan ik verwacht had! dus voor mij geslaagd
May-01-2005 18:12
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by franzelare
mijn picca's staan op flock
het feest was beter dan ik verwacht had! dus voor mij geslaagd
Woohoo! Je hebt me een keer niet te grazen gehad
May-01-2005 18:27
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Alle enthousiaste verhalen horende moet ik concluderen dat hij het blijkbaar dus toch nog steeds kan, onze Tijs. Ik ga toch maar eens een van die ISOS-tour club-avonden uitzoeken om te kijken of hij daar ook zulke plaatjes wil draaien.
Registered: Jun 2001
Wat een geweldig feest, zeker één van de beste waar ik ooit geweest ben! 5 uur lang alleen maar ISOS platen, was een goede beslissing van 'm om al die classics niet tot het laatste uur te bewaren maar ze gewoon af te wisselen met nieuwe platen! Van de TA-ers Ei en Onno gezien, altijd gezellig!
May-02-2005 08:19
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Jazeker erg goed feest! lekker geluid in de HMH en heerlijke platen en goede sfeer! VET!
quote:
Originally posted by Matthijs
Van de TA-ers Ei en Onno gezien, altijd gezellig!
Zeker! morgen weer!
May-02-2005 09:31
Esrem
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Ik vond het echt leuk! Ben blij dat ie eindelijk weer een keer goede platen heeft gedraaid.
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Jazeker erg goed feest! lekker geluid in de HMH en heerlijke platen en goede sfeer! VET!
HEEL VET feest inderdaad! Had het minder verwacht, maar uiteindelijk was dit echt een hele goede nacht! Echt enorm genoten vanaf de eerste toon tot aan de laatste!!
quote:
Originally posted by Bootleg
5 uur lang alleen maar ISOS platen, was een goede beslissing van 'm om al die classics niet tot het laatste uur te bewaren maar ze gewoon af te wisselen met nieuwe platen!
Dit vond ik ook geweldig!! Er zaten soms nieuwe nummers tussen die mij iets minder deden... maar dan iedere keer knalde hij erover heen met weer zo'n waanzinnige classic
May-02-2005 17:23
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Zo te lezen was het feest dus zwaar geslaagd. De tracklist ziet er ook erg vet uit, veel beter als bij "normale" sets zeg maar. Toch iets gemist
quote:
Originally posted by Dj Lex
Geen beukplaten of eigen nummers, beter had hij het niet kunnen doen