|
|
|
|
 |
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004
|
|
|
Toch maar gegaan , ondanks de pijn.
Vlot op de parking en in no time om 16.30 binnen.
Direct door naar Ferry Corsten, maar dit vond ik een van zijn zwakkere setsdie ik gehoord heb. Boeide me echt niet.
Dan maar naar Q-Dance voor Yves Deruyter, zoals te verwachten nogal hard, redelijk wat hitjes en ondertussen was zijn vriendin wat show aan het verkopen.
Nadien naar Black-hole gegaan voor Mojado live, paar goede nummers gehoor, paar minder goede.
Rond 19.30 naar de main, waar Ghost op dat moment voor zijn doen nogal zacht bezig was. Was aan het uitkijken naar de live van MIKE maar die kwam er niet
wegens technische problemen. Een gewone dj set had ik een paar wehken eerder gehoord dus terug naar BH waar Jon O Bir net "The Other Side" speelde.
Hij speelde een fantastische set, die mag snel weer naar Balgië komen. Cor Fijneman pakte over terwijl de tent volliep wegens een regenbui.
Goeie set van Cor, Even naar de main voor wat van Sasha mee te pakken tegen beter weten in. Niet mijn stijl dus na een half uurtje weg.
Had dan Armin gepland , maar aangezien die tegenwoordig zo voorspelbaar is doorgegegaan naar Q-Dance.
The Prophet was bezig, dwat een nummers,de harstyle van tegenwoordig is echt niets anders dan kindermuziek.
Technoboy nam over dus maar even naar de technotenten gaan kijken, cocoon was vrij leeg; in Kozzmozz speelde juist Monika Kruse haar nummer "Latin Lovers", dus 3 minuten blijven hangen.
En dan was eindelijk het moment aangebroken, DJ Promo. Zoals verwacht veel eigen nummers, de lasers tijdens de lichte ruigenbui,... super gewoon.
Algemeen gezien dus een goed feest, alles ging vlot en was goed geregeld.
Opvallend dat in alle tenten zowat 1/3 was afgesloten voor het podium, zie je buiten een mega-tent , is het binnen toch niet zo groot meer.
Tegenvallend was het geluid bij promo, opeens veel stiller, moest echt vooraan gaan staanom niet het lawaai van kozzmozz te horen.
Mijn top 3:
1. Promo (vergat direct de pijn en begon spontaan te hakken
1. Jon O Bir (wie er was weet waarom)
3. Cor Fijneman.
Tijd om wat extra blaren weg te knippen en voeten te laten rusten.
Aug-15-2005 00:12
|
|
|
 |
 |
Litheon
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2003
|
|
|
Eerst en vooral, ik heb me geammuseerd!!!!!!
-) Maar van het feest had ik eigelijk meer verwacht!
"een hondertal acts" zeggen ze op de site, heb ik eigelijk niet veel van gemerkt, uitgz. 2 kangoeroes, 3 fazanten (allee vogels) en die 2 reuzen en wrschl nog enkele ((((ik had ergens gelezen dat er midgets gingen zijn maar dat zal wrschl in mijn dromen zijn geweest, wie wilt er nu gene midget zien in een kabouterpak :d:d)))))
-) Ik vond ook dat de muziek soms veel te zacht stond, bv. in de blackhole hoorde je gewoon soms de muziek niet over de mensen
-) om half 11 begon sasha, ik wist dat ie hard ging spelen en dat het niet helemaal men ding ging zijn, dus ik dacht om 11 uur naar armin te gaan, maar in zo'n kleine tent zetten ze dan armin, ben er dus niet ingeraakt (geen zin om als haringen in een ton te zitten) , ik vond dat ze armin gerust op de mainstage konden zetten,
mja dan om 12:15 MIKE terug, mja, ik kreeg de ""vibe"" maar niet, misschien ligt het aan mij..., dus dan nog maar 20 minuten bij armin gezeten (zaleg)
|
|
Aug-15-2005 01:06
|
|
|
 |
 |
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001
|
|
|
al bij al was het een maft feestje!
zoals Gert zei,de muziek was wel lekker te pruimen.Jon o'bir armin ferry (corsten,toch ietsje minder dan verwacht,ma de sfeer op de mainstage was toen ook nog ni van da) beta's MIKE als aflsuiter
Fred Baker en mojado waren ook wel top!T-quest ben ik ook effe langsgeweest,mooie tent die kozzmozz en ook wel lekkere set,het gedeelte da'k er was.Sasha heeft mij ook wel kunnen bekoren.
de minpunten,zie boven bij cresto foutjes die moeten herzien worden en eenmaal die zullen opgelost zijn,zal't wel dik in orde zijn.
overall: geslaagd en paar toffe beta's leren kennen
ps:Estuera heb je nu silent waves gedraaid
sorry,kon't ni laten

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
Last edited by cyberia on Aug-15-2005 at 08:19
|
|
Aug-15-2005 08:12
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 07:48.
Forum Rules: