Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

benieuwd wa Mr. Baker ervan gaat make

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Aug-14-2005 15:02 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
muffins
tranceaddict in training

Registered: Jun 2004
Juist thuis, ideaal weer ( soms regen, vrij veelzon, geen voelbare wind, niet te warm, niet te koud), en een prachtige sfeer bij momenten. Meer als geslaagd dus, de thuisblijvers hadden in mijn ogen ongelijk, goed muziek gecombineerd met een hele show

Old Post Aug-15-2005 00:04  Belgium
Click Here to See the Profile for muffins Click here to Send muffins a Private Message Add muffins to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Toch maar gegaan , ondanks de pijn.

Vlot op de parking en in no time om 16.30 binnen.
Direct door naar Ferry Corsten, maar dit vond ik een van zijn zwakkere setsdie ik gehoord heb. Boeide me echt niet.
Dan maar naar Q-Dance voor Yves Deruyter, zoals te verwachten nogal hard, redelijk wat hitjes en ondertussen was zijn vriendin wat show aan het verkopen.
Nadien naar Black-hole gegaan voor Mojado live, paar goede nummers gehoor, paar minder goede.
Rond 19.30 naar de main, waar Ghost op dat moment voor zijn doen nogal zacht bezig was. Was aan het uitkijken naar de live van MIKE maar die kwam er niet
wegens technische problemen. Een gewone dj set had ik een paar wehken eerder gehoord dus terug naar BH waar Jon O Bir net "The Other Side" speelde.
Hij speelde een fantastische set, die mag snel weer naar Balgië komen. Cor Fijneman pakte over terwijl de tent volliep wegens een regenbui.
Goeie set van Cor, Even naar de main voor wat van Sasha mee te pakken tegen beter weten in. Niet mijn stijl dus na een half uurtje weg.
Had dan Armin gepland , maar aangezien die tegenwoordig zo voorspelbaar is doorgegegaan naar Q-Dance.
The Prophet was bezig, dwat een nummers,de harstyle van tegenwoordig is echt niets anders dan kindermuziek.
Technoboy nam over dus maar even naar de technotenten gaan kijken, cocoon was vrij leeg; in Kozzmozz speelde juist Monika Kruse haar nummer "Latin Lovers", dus 3 minuten blijven hangen.
En dan was eindelijk het moment aangebroken, DJ Promo. Zoals verwacht veel eigen nummers, de lasers tijdens de lichte ruigenbui,... super gewoon.

Algemeen gezien dus een goed feest, alles ging vlot en was goed geregeld.
Opvallend dat in alle tenten zowat 1/3 was afgesloten voor het podium, zie je buiten een mega-tent , is het binnen toch niet zo groot meer.
Tegenvallend was het geluid bij promo, opeens veel stiller, moest echt vooraan gaan staanom niet het lawaai van kozzmozz te horen.

Mijn top 3:
1. Promo (vergat direct de pijn en begon spontaan te hakken
1. Jon O Bir (wie er was weet waarom)

3. Cor Fijneman.

Tijd om wat extra blaren weg te knippen en voeten te laten rusten.

Old Post Aug-15-2005 00:12  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

een half uurtje thuis.

De muziek was leuk. Het feest op zich vertoonde toch wel verschillende mankementen. Fred Baker, Ferry, Armin, Jon O'bir ontgoochelden mij niet. Mike was een leuke afsluiter. Muzikaal een geslaagde dag dus. Ook een pak beta's tegengekomen. Overal waar je kwam was er wel ene.

Dan de minpunten:
Ingang ging pas open om 13u20.
Eens op het terrein mochten we pas om half 3 naar het gedeelte met de mainstage. Terrein was op sommige doorgangen verzopen en ze waren nog houtsnippers aan het leggen.
Het geluid was slecht op de meeste plaatsen. Te stil, teveel bass ed.
Kleine tenten..
Weinig personeel aan drankstanden.
Povere aankleding blackhole tent.
Bijna niets om te eten. En het was dan nog Hollandse bucht.
Belachelijk klein vuurwerk.
4 euro voor parking

Maar dat zijn maar details zeker?

Kheb me goed vermaakt, de muziek blijft het belangrijkste

Old Post Aug-15-2005 00:37  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

Ook net terug en het was een super dag/avond. Nog eens een anderhalf uur in de Creamm geweest op de terug weg maar was wel echt te moe om door te doen dus dan maar besloten om naar huis te gaan.

En MikeVee I agree Jon O Bir was echt fantastisch..

M.I.K.E.'s afsluiter ook top..maar ben nu te moe om nog wat verder te typen dus zal ietsje langer review voor morgen laten.

Old Post Aug-15-2005 01:00 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Te lui op te om veel te typen, morgen meer

MIKE heeft het van Promo gewonnen, toch heb ik nu ergens spijt dat ik ni naar Promo ben geweest, ochja volgende keer dan maar hé

Old Post Aug-15-2005 01:04  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Oh heb een paar mooie videokes gemaakt (hoop ik toch), zal die morgen eens uppen en posten

Old Post Aug-15-2005 01:05 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Litheon
Junior tranceaddict

Registered: Aug 2003

Eerst en vooral, ik heb me geammuseerd!!!!!!

-) Maar van het feest had ik eigelijk meer verwacht!
"een hondertal acts" zeggen ze op de site, heb ik eigelijk niet veel van gemerkt, uitgz. 2 kangoeroes, 3 fazanten (allee vogels) en die 2 reuzen en wrschl nog enkele ((((ik had ergens gelezen dat er midgets gingen zijn maar dat zal wrschl in mijn dromen zijn geweest, wie wilt er nu gene midget zien in een kabouterpak :d:d)))))

-) Ik vond ook dat de muziek soms veel te zacht stond, bv. in de blackhole hoorde je gewoon soms de muziek niet over de mensen

-) om half 11 begon sasha, ik wist dat ie hard ging spelen en dat het niet helemaal men ding ging zijn, dus ik dacht om 11 uur naar armin te gaan, maar in zo'n kleine tent zetten ze dan armin, ben er dus niet ingeraakt (geen zin om als haringen in een ton te zitten) , ik vond dat ze armin gerust op de mainstage konden zetten,

mja dan om 12:15 MIKE terug, mja, ik kreeg de ""vibe"" maar niet, misschien ligt het aan mij..., dus dan nog maar 20 minuten bij armin gezeten (zaleg)

Old Post Aug-15-2005 01:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Litheon Click here to Send Litheon a Private Message Visit Litheon's homepage! Add Litheon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Litheon

mja dan om 12:15 MIKE terug, mja, ik kreeg de ""vibe"" maar niet, misschien ligt het aan mij...,

Lag vooral aan het slechte geluid tijdens zijn set denk ik.

Old Post Aug-15-2005 01:08  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

al bij al was het een maft feestje!
zoals Gert zei,de muziek was wel lekker te pruimen.Jon o'bir armin ferry (corsten,toch ietsje minder dan verwacht,ma de sfeer op de mainstage was toen ook nog ni van da) beta's MIKE als aflsuiter
Fred Baker en mojado waren ook wel top!T-quest ben ik ook effe langsgeweest,mooie tent die kozzmozz en ook wel lekkere set,het gedeelte da'k er was.Sasha heeft mij ook wel kunnen bekoren.

de minpunten,zie boven bij cresto foutjes die moeten herzien worden en eenmaal die zullen opgelost zijn,zal't wel dik in orde zijn.
overall: geslaagd en paar toffe beta's leren kennen

ps:Estuera heb je nu silent waves gedraaid
sorry,kon't ni laten

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Last edited by cyberia on Aug-15-2005 at 08:19

Old Post Aug-15-2005 08:12  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
IgnazZio
El Toro.

Registered: Jul 2004

Ik ga eten, en dan zet ik de tracklists (van wat ik heb, en heb kunen ID'en) online in een frisse TL topic.

Old Post Aug-15-2005 09:32  Belgium
Click Here to See the Profile for IgnazZio Click here to Send IgnazZio a Private Message Add IgnazZio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Weer wakker en hier volgt een korte review.

Ongeveer rond 14uur toegekomen in De Schorre en dan nog een klein uurke staan aanschuiven om binnen te geraken dus heb helaas Estuera en Fred Baker moeten missen wat ik zeer spijtig vond.

Eerst eens de sfeer een beetje opgesnoven in de hardere tenten en Q-Dance stage..echt zotte toestande zo staan jumpen op die muziek die daar aan't spelen was in de regen, al een voorsmaakje van de vids:
http://users.skynet.be/sash.x/MOV00023.MPG

Tussen dan en 7 uur een beetje overal geweest, beetje naar Ronald Van Gelderen, Ferry en Ghost's sets maar was daar niet echt vol rond de Main Stage. Voor de rest rondgehangen in Blackhole en dan weer rond Q-Dance en de tent links ervan (was dat Kozzmozz?).

M.I.K.E.'s dj set vond ik ook zeer goed en ik was verrast dat het eigenlijk zo soft en tranzy was in tegenstelling tot de laatste keren dat ik hem heb gezien. Set begon met Reflekt Ft. Delline Bass - Need To Feel Loved en bleef redelijk soft verder. Niet tot het einde gebleven want ging hem toch later zien en vond het veel te kou buiten. Dan maar afgezakt naar Blackhole waar O Bir zijn kunsten liet zien en die vond ik ook zeker een uitschieter.

Nog een beetje Armin gaan zien in Versuz en dan naar Sasha. Armin die houdt toch echt zeer graag van die Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk track...elke keer dat ik hem de laatste tijd heb zien draaien speelde hij die.

Het hoogtepunt van de avond was toch M.I.K.E.'s afsluiter, enkele tracks die hij heeft gespeeld:

Push - Strange World
Plastic Boy - Silver Bath
Armin Vs. MIKE - Intruder (niet zo zeker meer over deze track)
MIKE - Massive Motion
Push - Tranzy State of Mind
MIKE - Turn Off the Lights
Push - Universal Nation
Push - Strange World (Tranquilos Mix)

(hier ook wat schone vids van )

Minpunten: - het weer, te koud
- paar van de acts zoals die Afrikaanse parade...pastte dat nu op zo een evenement? ik vond dat redelijk banaal en was precies om met die Afrikanen te spotten die een beetje een onnozel showke gingen opvoeren om de blanken te entertainen..zo kwam het over imo..
- lang moeten aanschuiven
+ al de andere punten die cresto heeft genoemd

Pluspunten: - de muziek, sfeer, etc

Btw..heeft er iemand soms wat webspace over of kent een host waar ik ~260mb video kan naar uppen?

Old Post Aug-15-2005 09:51 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > 14/8 - TomorrowLand - De Schorre, Boom
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP ME ID THIS: 1998 hard trance track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Grid - Swamp Thing [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:48.

Forum Rules: