|
למרות שאני שונא לכתוב בדיחות
(מה לעשות שאין דבר כזה פאנצ' ליין בכתיבה..)
אני ינסה בכל מקרה לבדר אותכם חברי היקרים
אז ככה,
איזה מיליונר אחד מהעיר הגדולה החליט שזהו! הספיק לו
הוא רוצה לחיות את חייו כהרפתקאה אחת גדולה
הוא החליט לעבור לאפריקה ולחיות כצייד (האשכנזי לבן הזה רוצה להיות צייד...) נווווווו
הוא קונה לו שטח אדמה ענקי ושוכר לו עובד מקומי צמוד שיעזור לו
ביום הראשון, בה העוזר ומסביר לו שהם הולכים לצוד זברות
הוא מצייר לו אותן, מסביר לו איפה לירות והכל, ואז הם יצאו לצוד
בערב הם חוזרים מאושרים אחרי שצדו זברות
ביום השני, בה העוזר ומסביר לו שהם הולכים לצוד קרנפים
הוא מצייר לו אותם, מסביר לו איפה לירות והכל, ואז הם יצאו לצוד.
בערב הם חוזרים מאושרים אחרי שצדו קרנפים
ביום השלישי העוזר היה חייב ללכת חזרה הבייתה מסיבות אישיות אז
בעל הבית האשכנזי שלנו החליט לקחת את העיניינים לידיו
הרי כמה כבר קשה זה יכול להיות?
כשהוא חזר בערב מהציד מאושר הוא רואה את העוזר שלו
וזה שואל אותו, מה האושר, מה צדת?
אז הוא משיב לו בחיוך,
דונשוטים
העוזר מסתכל בפליאה, הרי אין חיה כזו, ושואל אותו שוב?
נווווו
דונשוטים, יצורים שחורים וקטנים שצועקים "דונט שוט!!!!" י
___________________
The Ones who look for love Will not Find their seek let the love find you and take it easy! Build Your Empire
|