Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tomorrowland 26-27/07/2008 @ Boom - Belgium
Pages (46): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by BlackHole
Le zip de mes vidéos ICI

Yeah thks

Run baby run !

Old Post Jul-29-2008 11:04 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kymance
12 ans d'âge mental =)

Registered: Mar 2008
Love

je ne dirais qu'une chose !
VIVE VOUS

c'était juste le pied quoi ^^

= =
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow

Old Post Jul-29-2008 12:01  Germany
Click Here to See the Profile for Kymance Click here to Send Kymance a Private Message Visit Kymance's homepage! Add Kymance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Hoeren un jour, hoeren toujours!

Old Post Jul-29-2008 12:21  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kymance
12 ans d'âge mental =)

Registered: Mar 2008
Confused

APWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL !!!

= =
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow

Old Post Jul-29-2008 12:30  Germany
Click Here to See the Profile for Kymance Click here to Send Kymance a Private Message Visit Kymance's homepage! Add Kymance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

putain au vu des photos...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-29-2008 12:43  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Oui d'ailleurs c'est sans doute à cause des scandaleuses que le traffic sur Facebook a explosé... Car ça rame sec FB !!!

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-29-2008 13:06  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Insigma
Oui d'ailleurs c'est sans doute à cause des scandaleuses que le traffic sur Facebook a explosé... Car ça rame sec FB !!!

Tout de suite, un bout de fesse, de sein ou de cuisse et hop

Bande de crevards

Old Post Jul-29-2008 13:09  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

quote:
Originally posted by Kymance
APWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL !!!

... CHANTAAAAAAAAAAAAAAAAAALL !!!

et vive Michel Daerden, dédicace à Thib qui à parlé avec un accent Liégeois pendant 1h avec les belges ^^

Old Post Jul-29-2008 13:39  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Petite review faite de l'intérieur.

Un grand moment pour ma part, même si il y a eu des problèmes technique (merci ID&T)..un petit foirage dans Albatros mais pour notre premier live c'était cool.

Mon meilleur souvenir restera Batignolles Blues (Merci mon Lolo)

Le stress était au RDV...mais finalement c'est pas si terrible un event comme ca...Ca demande beaucoup de logistique quand il faut faire des lives pareil.

Cela nous a demandé 3 semaines de préparations non stop...des allez retour Strasbourg / Asse, tout paufiner...Des heures de répétitions (mais pas encore assez)...réunir tout les artistes (Didier, Angélique, Coka)...et hop en 2h30 c'est passé...

C'est pas toujours évident, mais on y est arrivé...C'est pas si facile de passer d'un moment studio à un moment live...

Mais maintenant...à quand le prochainnnnnnnn !!!!

Tracklist de Capetown Live
1) Pitstop (Ferry Tayle Amblifter Intro Edit)
2) Proglifter
3) Aviateur
4) Albatros
5) ULM (Original Mix) [NEW CAPETOWN] hihi
6) Copilot
7) Métaphorique (Ferry Tayle Neverending Story Mix)

Tracklist Airwave Live (de mémoire)
01) Save Me 2K8
02) Punjabi Child
03) Sunshine In Your Heart (Perform live by Didier Linkeng)
04) Mind Repair Centre
05) Above The Sky 2k8
06) Urban Touareg (Perform live Angelique)
07) Ladyblue 2k8
08) Lightspeed 2k8
09) Batignolles Blues (Perform Live by Ludovic Meyer)
10) I Want To Believe 2k8
11) Mahebourg Express (Perform Live by Coka)
12) Sky Blues 2k8
13) Coka's Song (Perform Live by Coka)
14) People Just Don't Care (Elektrified Mix)

Encore une fois, une grand merci à vous pour votre support. Et un grand merci à Lolo aussi pour m'avoir permis de faire un live sous Capetown

CAPETOWN LIVE

AIRWAVE & THE TOUAREG TEAM LIVE

Last edited by FerryTayle on Jul-29-2008 at 14:43

Old Post Jul-29-2008 13:51  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
D'autres photos

http://partyflock.nl/gallery/

Old Post Jul-29-2008 16:29  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Photos dispos aussi sur http://www.partyindustries.be/partypics.php

Ptain ils ont pas mis celle où on est toutes les 3 le samedi dans la Bonzai

Par contre y en a une de moi qui tire la gueule le dimanche (c'était sur Guetta lol). J'avais même pas vu qu'il m'avait prise!

Old Post Jul-29-2008 17:44 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by anne348
Photos dispos aussi sur http://www.partyindustries.be/partypics.php

Ptain ils ont pas mis celle où on est toutes les 3 le samedi dans la Bonzai

Par contre y en a une de moi qui tire la gueule le dimanche (c'était sur Guetta lol). J'avais même pas vu qu'il m'avait prise!

Ouai j'étais deg quand j'ai pas trouvé notre photo ... on devait être moches LOL

Run baby run !

Old Post Jul-29-2008 17:59 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tomorrowland 26-27/07/2008 @ Boom - Belgium
Post New Thread    Post A Reply

Pages (46): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback--- Another 2004 Tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEllen Allien - Data Romance [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:28.

Forum Rules: