Originally posted by christina
is er iemand die markus schulz gezien heeft? en toevallig weet welke remix van language (hammer & bennett) hij gedraaid heeft, of was dat een nieuwe?
Niet gezien, maar probably ne nieuwe. Der komen een boel nieuwe remixen uit van platen die op Coldharbour gereleased geweest zijn voor de 100e release van dat label.
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Jul-26-2010 18:51
christina
Registered: Jan 2006
heeft er eigenlijk iemand de set van markus gezien? op een bepaald moment begon het daar redelijk hard te regenen, terwijl de zon nog scheen en er verschenen twee volle regenbogen... eigenlijk best wel magisch
heeft er eigenlijk iemand de set van markus gezien? op een bepaald moment begon het daar redelijk hard te regenen, terwijl de zon nog scheen en er verschenen twee volle regenbogen... eigenlijk best wel magisch
ik heb enkel zijn laatste uur gezien, na de regen dus. Ik vond het degelijk, niet bijzonder goed of slecht. Geen regenboog gezien trouwens
Jul-26-2010 19:35
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
quote:
is er iemand die markus schulz gezien heeft? en toevallig weet welke remix van language (hammer & bennett) hij gedraaid heeft, of was dat een nieuwe?
Stukje van meegenomen en het eerste deel van zijn set viel wel goed mee. Alleen miste ik gelijk het enthusiasme dat we ondertussen al van hem gewend zijn. Stond weinig volk ook, en dat is dan nog geens een stuk vermindert toen het wat begon te spetteren. Ben toen ook naar terug naar de Rocca tent gaan kijken dan en dan op het einde toch zijn laaste paar mins meegegenomen, en zoals iemand hier al zij hij was al verdwenen van het podium..
Jul-26-2010 19:51
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Jep ik kvond het best zalig die regen. Markus en Armin waren voor mij best wel in orde
Jul-26-2010 19:52
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
Ben alleen zondag geweest maar ik moet zeggen dat de organisatie toch wel weer dik in orde was. Ook positief was dat ze nu alle beschikbare ruimte van De Schorre gebruikt hebben, uitbreiden kan nu echt niet meer. En natuurlijk ook dat ze de Q-dinges een beetje apart hebben gezet en dat ASOT in open lucht was waar vroeger Q-dinges stond. Ne maat van zei dat de enige conclusie was "trance verdringt hardstyle"
De eerste uren zijn we overal wel eens geweest. Heb nog Rank 1 gehoord en stukken van de sets van Menno De Jong en Gareth Emery. Ook nog 't eerste kwartier van Paul Oakenfold. Het vrouwelijk deel van ons gezelschap wou perse David Guetta zien dus wij naar de mainstage. Ni normaal hoeveel volk daar weer stond, ook al was de beschikbare ruimte aan de mainstage een pak groter dan de vorige jaren. Het heeft ons een kwartier gekost om tot op een deftig plaatske te geraken. En vanaf dan geraakte daar ook ni meer weg
Regenbuitje tijdens Guetta deed eigenlijk wel goed. Ook daar regenboog btw Na de set van Guetta wou ik direct naar ASOT om nog het 2e deel van de set van Armin mee te pikken, maar uiteraard dacht half Tomorrowland daar zo over dus die reis naar de andere kant van het terrein heeft wel een 20 minuten in beslag genomen.
Het is een goede editie geweest. Op 't einde van de dag was ik weer een half wrak (oud aan't worden zeker) maar wij hebben ons zeker goed geamuseerd!
Originally posted by Bl@ckOut
Na de set van Guetta wou ik direct naar ASOT om nog het 2e deel van de set van Armin mee te pikken, maar uiteraard dacht half Tomorrowland daar zo over dus die reis naar de andere kant van het terrein heeft wel een 20 minuten in beslag genomen.
viel ook op dat er na David Guette een toeloop was bij asot. Ik was rond half 11 nog voor drank geweest en toen was het een normale drukte. Toen we uiteindelijk rond half 12 vertrokken uit de massa viel echt op dat er een enorme toename was geweest!
Jul-26-2010 21:40
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Hier nog wat vids van MIKE:
en de rest is voor morgen.
Jul-26-2010 22:55
Real
hi!
Registered: Feb 2004
De geluidskwaliteit in uw filmpjes is wel super.
You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".
Jul-27-2010 05:20
christina
Originally posted by Kaidreas
Jep ik kvond het best zalig die regen. Markus en Armin waren voor mij best wel in orde
voor mij ook
Jul-27-2010 10:39
christina
Originally posted by Synthesia
Stukje van meegenomen en het eerste deel van zijn set viel wel goed mee. Alleen miste ik gelijk het enthusiasme dat we ondertussen al van hem gewend zijn.
ik vond hem juist zeer enthousiast voor zijn doen. en dan da groot "what the fuck" gebaar toen het begon te regenen
en niet zo heel veel volk, maar de sfeer zat wel goed