Als het bij Tijsto echt heel druk wordt, dan is Coolio natuurlijk het beste alternatief
Nov-27-2003 18:59
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by jp
Als het bij Tijsto echt heel druk wordt, dan is Coolio natuurlijk het beste alternatief
Uiteraart. Maar wij blijven denk ik alleen maar in de Main.
___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz
Nov-27-2003 19:04
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by FunkySimon
yup idd, zullen ze wel gedaan hebben omdat het vorig jaar bij Tiesto echt niet normaal vol stond
vorig jaar was het in het begin bij tiesto idd druk, na 20 min na wat ellebogen werk had ik alle ruimte
quote:
Zo rond de tijd dat Tijsto begint zullen we wel in de RAI zijn...
vind het je dat niet wat laat om bij dit feest aantekomen. Ik zou het iig zonde vinden ik ben er iig vanaf de eerste seconde bij!!
___________________
Nov-27-2003 19:10
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Het is misschien een beetje zonde, maar na 7 uur (!!!) PvD in Berlijn (tot 09:00hr) en 675km terug rijden naar Amsterdam is het beter om eerst effe uitgebreid te maffen.
Trouwens, het begint pas écht rond 02:00hr, als men het volume opvoert en de lasers aan gaan
Nov-27-2003 20:14
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by jp
Het is misschien een beetje zonde, maar na 7 uur (!!!) PvD in Berlijn (tot 09:00hr) en 675km terug rijden naar Amsterdam is het beter om eerst effe uitgebreid te maffen.
Trouwens, het begint pas écht rond 02:00hr, als men het volume opvoert en de lasers aan gaan
jah da snap ik, een lange terugreis is soms echt dodelijk.
je 2e opmerking ben ik niet met je eens, op sommige feesten is het na een kleine 2 uur al dik feest. En een feestje bouw je trouwens zelf!
___________________
Nov-27-2003 20:17
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Location: Holland, Vught
Net m'n kaartje gehaald, is er al een lijste van iedereen die meegaat of niet???
Greetz Muppet
___________________
Nov-27-2003 21:23
Duke2003
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2003
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by Muppet
Net m'n kaartje gehaald, is er al een lijste van iedereen die meegaat of niet???
Greetz Muppet
nope
Nov-27-2003 21:26
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by FunkySimon
yup idd, zullen ze wel gedaan hebben omdat het vorig jaar bij Tiesto echt niet normaal vol stond
Iets meer naar achteren was er ruimte zat...
En ik vind 't echt totale onzin dat een zaal dan dichtgaat, je moet dan dus al 30min van te voren naar de goeie plek lopen. Wat een onzin!
Nov-28-2003 09:42
ROFL
tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Iets meer naar achteren was er ruimte zat...
En ik vind 't echt totale onzin dat een zaal dan dichtgaat, je moet dan dus al 30min van te voren naar de goeie plek lopen. Wat een onzin!
We stonden vorig jaar nou duidelijk niet vooraan. Het stond daarvoor echt ziekelijk vol, waardoor het dus onmogelijk werken was voor bijvoorbeeld EHBO. Zulke dingen zijn best belangrijk om een feest leefbaar te maken.
Maar inderdaad balen als je om die reden je favo dj mist ja. Maar ik denk dat ID&T op deze manier probeert te voorkomen wat er 3 jaar geleden gebeurde. Ts natuurlijk een ander iets, maar doden op een feest is natuurlijk het slechtste wat je kan gebeuren als organisatie.
Nov-28-2003 15:44
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
doden?
Nov-28-2003 15:51
ROFL
tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by Optimus
doden?
Ja, toen was er nog geen een-richtingsverkeer, wat ze als gevolg van dat hebben ingevoerd. Misschien was het trouwens ook Shockers, maar ts in ieder geval dezelfde organisatie.
Los van alle organisaties: je wil gewoon dat mensen een leuke avond hebben en dan moet je als het te vol wordt maatregelen nemen.
Een dode dus
Nov-28-2003 21:23
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
Location: stalingrad
op de eerste shockers is iemand overleden, maar dat was niet omdat het te druk was ofzo hoor..