|
De Svinus, ook al eeuwen geleden dat die nog gepost heeft...
Toch Happy Birthday! 
@ Pumaz: Bij de uitverkoop van de 2Dance store in Mechelen was die er ook bij dacht ik? Gij, Pooley, Wildfire, SilentEagle, ik en dan nog een 6de persoon... ik dacht Svinus?
___________________
www.dj-vega.net
|