Originally posted by TOR
de kritiek op tiesto is over het algemeen wel gegrond.
Das uw mening, net zoals de kritieken op Elof de mening zijn van anderen....
EDIT: en zen ego kan ervoor zorgen dat die bepaalde persoon Elof niet echt moet en der dan ook geen sympatie voor heeft. En hem dus een slechte DJ vindt in dat opzicht. Heeft er dus wel degelijk iets mee te maken imo.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Mar-13-2005 18:30
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Elof past zeker in de line-up, en als hij draait zoals AIB outdoor (mix van "hitjes" en wat onbekender werk) zal hij het Sensation-volk echt wel meekrijgen, want het merendeel daarvan komt echt niet om de allernieuwste undergroundplaten te horen denk ik...
Volgens mij is het probleem van velen gewoon de vraag waarom nu juist Elof op de line-up, en geen andere Belgische DJ die het in hun ogen misschien beter zou kunnen of harder verdient.
ik heb nooit iets gezegd over zen technische dj skills.
ik heb het over de hele hype rond hem! kheb ook niet gezegd dat hij niet op de sensation line-up mag staan (want dan zou ik hem dat niet gunnen,wat crap is)
er is een hype rond hem die in mijn ogen overdreven is, waarom---> hij brengt niet (zoals xcape al zei) een echt vernieuwende set.
en zen ego heeft inderdeed niets te maken met zen dj skils, maar wel met de sfeer. als ik de reactie van hem zie (of dingen die ik heb gehoord... ja inderdaad gehoord van... van... van ... van..achter den hoek)
dan denk ik in men eigen ook van... jees kerel is het niet beter om eens een keertje in big brother mee te spelen.
Mar-13-2005 18:34
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Magistrate
weet er soms iemand of dat acceptgiro van teleticketbrol per email of per post opgezonden wordt?
het bewijs dat ge een ticket hebt gekocht ofwa???
normaliter per mail. kan morgen ook zijn he.. tis weekend
Mar-13-2005 18:36
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Phortastic
en zen ego kan ervoor zorgen dat die bepaalde persoon Elof niet echt moet en der dan ook geen sympatie voor heeft. En hem dus een slechte DJ vindt in dat opzicht. Heeft er dus wel degelijk iets mee te maken imo.
en ik die dacht dat de muziek centraal stond.
@ Jasper: namen van DJ's die het meer verdienen?
Mar-13-2005 18:37
TOR
Traveller
quote:
Originally posted by Kaidreas
en zen ego heeft inderdeed niets te maken met zen dj skils, maar wel met de sfeer. als ik de reactie van hem zie (of dingen die ik heb gehoord... ja inderdaad gehoord van... van... van ... van..achter den hoek)
dan denk ik in men eigen ook van... jees kerel is het niet beter om eens een keertje in big brother mee te spelen.
hold on, one thing at a time.
reactie waarop?
Mar-13-2005 18:39
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Wat ik mij afvraag is waar die hype rond Elof zich bevindt...
Mar-13-2005 18:42
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by TOR
@ Jasper: namen van DJ's die het meer verdienen?
Be carefull, IK heb niet gezegd of beweerd dat er zo'n DJ's zijn, ik probeerde gewoon de negatieve reacties van vele mensen op vele boards gewoon wat in context te plaatsen en te verklaren.
Zelf kan ik wel een paar namen bedenken die ik persoonlijk liever op Sensation had gezien in Elof's plaats, en dat heeft dan zowel te maken met mijn persoonijke smaak als met het feit dat zij in mijn ogen die nationale en internationale erkenning ook zeker verdienen:
DJ Fire
Airwave
Mr Sam (rot wat hij met Fred Baker heeft gedaan, maar wel een steengoeie DJ)
Maar dat wil absoluut niet zeggen dat Elof het niet verdient of die anderen het meer verdienen dan hem, dit is gewoon mijn eigen mening...
^2 mensen die hem precies al een hele tijd proberen te verdedigen kost wat kost. en waarom juist???
@ tor: reactie in beta dj's thread. zegt al genoeg voor mij.
kgeef het op mannekes, want da is het niet waard om daar "ambras" over te gaan maken
Mar-13-2005 18:45
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Ik verdedig hem maar omdat hij niks mis doet
Mar-13-2005 18:48
TOR
Traveller
quote:
Originally posted by Kaidreas
^2 mensen die hem precies al een hele tijd proberen te verdedigen kost wat kost. en waarom juist???
verdedigen? ik probeer objectief te zien wat fout is met Elof, want ik begrijp het nog steeds niet.
quote:
@ tor: reactie in beta dj's thread. zegt al genoeg voor mij.
dat is naast de dansvloer gebeurd. heeft dus niks te maken met zijn kwaliteiten als DJ.
@ Jasper:
- DJ Fire: niet bekend genoeg (zie Second Sun)
- Airwave: weigert op dergelijke events te spelen
- Mr.Sam: goeie naam
Mar-13-2005 18:52
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
quote:
Originally posted by TOR
en dat betekent automatisch dat hij niet goed genoeg is?
Niet goed genoeg voor Sensation ja, de argumenten daarvoor heb ik al genoeg aangehaald.
Voorlopig stop ik met deze discussie want het zal toch nergens toe leiden. De meeste mensen (op D4M) kunnen immers geen negatieve kritiek (gebaseerd op feiten) tov Elof en Sensation aanvaarden.
Ze geloven er allemaal dat het om de show draait, maar in NL staan toch maar mooi elke keer enkel toppers.